To zależy - tu masz wszystkie dostepne
http://www.maxxis.com/catalog/tire-320-124-dth z czego w Polsce mozna kupić bez problemu chyba tylko 20x2.20 drutowe (sa nieco cieższe od zwijanych i lżejszych kewlarowych), pozostałe na zamówienie.
Plusem dla 20x1,5 do 2,20 jest wysokie cisnienie (110 PSI - prawie 7,5 bara), przyzwoite opinie osób jezdżących na BMX-ach ostro po suchych ale twardych nawierzchniach, i dośc dobra ochrona przed przebiciem - wadą dość wysoka cena i w sumie chyba niewielka popularnośc w Polsce.
W moim przypadku z racji braku cześci do przedniej obręczy mam chwilowo na starym pozyczonym składaku z decathlona tył drutowy z 20x2,20 i sprawdzam jak zachowuje się w praktyce - napompione w okolicach 60-70 PSi przyzwoicie wyłapuje nierówności (powiedzmy, że mocniejszy nacisk kością kciuka "wgłebia" sie na środku opony na jakies 0,5cm) ale juz na 90-100 PSI jest na tyle twardy że znacząco czuć lżejszą "jazdę" (opona praktycznie przestaje pracować jako amortyzator - pomimo mojej wagi ok 100 kg).
Ogólnie szukałem opon które beda łączyły kilka cech w jednej - myśle że akurat DTH 20x2,20 jest dla mnie kompromisem - nie dość, że jest bardzo wysoka
http://4.bp.blogspot.com/-g1Wa9tY299o/UbncYYXZrEI/AAAAAAAARY8/jchEHa35Plw/s1600/1000186_10151639616467332_1653494463_n.jpg (co daje 1,65 m obwodu - istotne dla mnie aby "szybciej jechać" na docelowym sprzęcie) to jeszcze "mięsistość" regulowana ciśnieniem pozwala jeździc po mieście w miare komfortowo (na dłuższa trase składakiem jeszcze nie jechałem

) lub szybciej ale z siniakami na żopie.
Wprawdzie to nie mój składak ale pokazuje jak wygląda opona na przodzie i tyle
http://2.bp.blogspot.com/-cwfgQq5V1BE/UbncZLIW4KI/AAAAAAAARZM/8xmt3ezzCCA/s1600/999254_10151639616242332_382303758_n.jpgPonieważ moja truskawka sie dopiero skręca na gotowej kupnej ramie (w zasadzie dostarczam części bo nie mam czasu miejsca w mieszkaniu na prace ZPT) więc nic nie pokazuje bo nie ma czego

ale jak juz "sie zrobi" to oczywiście oponki w realu tez pokaze ...