Witaj

Jak na pierwsza poziomkę - kawał dobrej roboty !
Tylko że, ten kąt główki - nie. Zmień póki nic innego nie zrobiłeś, i ułatwisz sobie życie.
Po pierwsze geometria sterowania będzie do bani. Będzie ciągnąć do środka zakrętu przy jeździe,
latać na boki przy postoju, ciężko będzie manewrować przy małych prędkościach.
Po drugie, prostując kąt (bardziej do pionu) rozwiążesz od razu problemu kolizji korby/koło.
Koło powinno być jak najbliżej skośnej rury ramy (patrz Performer Hi, Optima Hi Baron,etc)
Przesunięciem kola bliżej skośnej rury ramy (z wyżej już wymienionym) środek ciężkości przesunie się bardziej do przodu,
czyli przednie koło będzie więcej obciążone, co dodatkowo pozytywnie wpłynie na stabilność jazdy.
Wiem że pierwsza poziomka, i że zrobić błąd to nie grzech

ale jeśli jest jeszcze szansa żeby poprawić
i mieć bardziej udaną poziomkę, to bardzo warto tego zrobić właśnie na tym etapie,
a nie stracić 3 razy więcej czasu rozwiązując problemy których taki kąt główki spowoduje.
Co do prowadzenia łańcucha, najlepiej over/under rozwiązanie z dwoma równoległymi rolkami,
lub powrotna strona poprowadzona przez dwie rolki by nie kolidowała się z przednim kołem/widelcem,
lub to samo z pomocą rur do łańcucha.
Pozdrawiam