A ja z tego zrozumiałem że zostały części w sensie że rama rozebrana, bo efekt przebudowy nie podobał się
Ech

Przepraszam

No to, w sumie zgadzam się z tym co pisali już koledzy.
Tylko że ja bym nie przeplatał kół od czerwonego, i akurat zostawił 16/20, bo to idealna kombinacja kół na zwrotny sportowy trike

W tym przypadku mógłbyś cały tył czerwonego zostawić jak jest, tylko przedłużyć
główną belkę przecinając ją na środku i dając kawał rury tam żeby przedłużyć.
Gdyby się udało dopasować średnice rur, to można by zrobić tak że rury oryginalne(czerwone) wchodzą w tą nową przedłużającą, i trzymane są na zaciski na obu końcach.
Jak w tym tandemie na przykład:

Wtedy będzie można ramę rozebrać np. na czas transportu,
a również nie będzie problemu z ustawianiem tylnej części ramy prosto,
bo można na oko ustawić prosto i przykręcić - czyli nie trzeba spawać wszystko w całość używając jig(formę).
Sterowanie łatwo przerobisz na podsiodłowe skracając obecną główkę ramy,
i do skróconej główki/rury sterowej dajesz mostek do tyłu i kierownice.
Tak samo jak jest w trajkach ICE na przykład.
Dospawać nośniki foteliku, boom na przód i będzie git

Na czerwonym jest piasta wielobiegowa ? Ile biegów ?
Zostaje Ci też wszystko na tyłu tak jak już jest, hamulec, zamek, dynama, światło, bagażnik.
Czyli nic się tak na prawdę nie rusza, tylko przedłuża się ramy i dodaje parę niezbędnych rzeczy

Myślę że szkoda byłoby za dużo przerabiać ją tak żeby dawać ten amortyzowany tył,
przynajmniej na razie. Jakbyś jednak wolał amortyzowany tył,
można go zrobić jako osobny dodatek, taż tak na zacisk do przedniej części ramy,
bo w ten sposób masz dwa w jednym, i można zmieniać na życzenie
Właśnie tak jak to było z trajkami Trice czy Steintikes, tzn. "modular system"
Pozdrawiam