Autor Wątek: Chcę zrobić Puzona, czy warto?  (Przeczytany 3093 razy)

jarek_es

• Administrator
  • całkiem inny wariat
Chcę zrobić Puzona, czy warto?
« dnia: Październik 28, 2008, 09:00:07 pm »
Napisał: ~Seba23
2002-07-05 13:20:09
------------------
Postanowiłem zrobić pierwszy rower pozimy. Przede wszystkim chciałbym trochę pojeździć a jak wiadomo góral nie jest zbyt dobry do tego celu,ważne też są dla mnie jak najniższe koszty(studiuję). Mam starego górala w którym jest jeszcze mnóstwo sprawnych rzeczy oraz trochę starych cząści z różnych rowerów. Obecnie mam dosyć duży problem ze znalezieniem dwóch ram od damek. Byłem na złomie oraz szukam u znajomych. I tu mam pytanie do Marka Utkina Czy można zastosować ramy od nowszych damek w których górna rura jest wygięta nad suportem?Osobiście uważam, że mogły by być tylko nie wiem jak będzie z ich wytrzymałością. Proszę też o informacje od użytkowników Puzona, czy mieli z nim jakieś kłopoty, czy zrobili w nim jakieś usprawnienia. Za wszystkie porady z góry dzięki.

jarek_es

• Administrator
  • całkiem inny wariat
Odp: Chcę zrobić Puzona, czy warto?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2008, 09:00:41 pm »
Napisał: ~Marek Utkin
2002-07-19 23:56:50
--------------------
  Według mnie warto. Prostowanie górnej rury wymagać będzie troszkę pracy ze sprężyną od tapczana lub podobną (żeby się nie zapadło)i palnikiem. Zresztą, detale są w instrukcji. Na swoim Puzonie jeździłem 11 lat (z przeróbkami). Można dodać wzmocnienia tu i tam, w moim w końcu pękła szyjka ramy, tam, gdzie wchodzi dolna miska od widelca. To kwestia parszywego materiału -- stal St5 "by Romet", nie konstrukcji.

Życzę sukcesów.

jarek_es

• Administrator
  • całkiem inny wariat
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2008, 09:01:19 pm »
Napisał: ~seba23
2002-07-27 01:11:10
-----------------