Pedały najłatwiej wkleić ale wtedy trzeba i tak mieć 3 prawe i 1 lewy, a to jest kłopot. Znam za to warsztat w Łodzi który wstawia gwintowane tuleje naprawcze w korbę, tj. gwintują "rozmiar wyżej" i wkręcają dwugwintowaną tuleję, też pewnie na jakiś klej. Można zmienić kierunek zwojów bo średnica wewnętrzna gwintu naprawczego jest większa/równa zewnętrznej gwintu fabrycznego, czyli nic z niego nie musi zostać.
Prawdopodobnie można też wprasować (z klejem epoksydowym do metalu) tuleje ze stali, najlepiej nierdzewnej. Znam inny warsztat w Łodzi który ma gwintowniki nominalne do pedałów (robił mi gwinty w skróconej korbie), mogę Ci pomóc jeśli dostarczysz mi korby. Sugeruję kupić po prostu najtańsze które Cię interesują, byleby miały wymienne zębatki na przyszłość, wiem że różnicą 100, 200 czy 300 g w masie się raczej nie przejmujesz :-)