Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i spieszę się podzielić fotkami mojego pozioma.
http://img829.imageshack.us/i/zdjcie0094s.jpg/Jak widać na załączonym obrazku , ramę robił Mariusz Łuczak.
Ogólnie konstrukcję uważam za udaną , z małym ale ...
Po pierwsze:W amortyzatorze przednim muszę zastosować (poza sprężynami) elastomery , po to , aby podczas podjeżdżania pod krawężniki i jazdę po dziurach amor mi nie dobijał - strasznie mnie to irytuje. Gadałem z Mariuszem i zorganizuje je dla mnie.
Po drugie:Prawdopodobnie zmienię kierownicę na podsiodłową , albo też zastosuję taką , jak w low racerach (taką opadającą po bokach). W chwili obecnej (z kierownicą nadsiodłową) , podczas dłuższej jazdy około 40 km , odczuwam pewien dyskomfort , polegający na drętwieniu dłoni. Kombinowałem z różnymi ustawieniami kąta kierownicy i nic z tego. Jeśli kiera była zbyt pionowo to stukałem w nią kolanami. Co prawda , można bardziej wysunąć kierownicę , ale wtedy rower wyglądał by idiotycznie a ponadto ręce miałbym jeszcze wyżej , co tylko pogorszyło by ukrwienie.
Po trzecie:Muszę w jakiś prosty sposób obniżyć suport o jakieś 6 cm , a to dlatego , że podobnie jak w przypadku rąk , z nogami i ich ukrwieniem też mam problem i wydaje mi się , że taki zabieg pomoże. Innym rozwiązaniem jest też wstawienie dłuższego amortyzatora tylnego - rozwiązanie proste , ale nie wiem na ile skuteczne. Nie wiem także , jak się będzie rowerek prowadził po takim zabiegu - w końcu kąt główki też się zmieni. Trzecim - najprostszym rozwiązaniem byłoby podniesienie fotelika , ale to ostateczność.
I w końcu - po czwarte:Siodełko - tragedia - plecy mi się cholernie pocą.
Ogólnie siodełko mam dopasowane pod względem wielkości i jest wygodne. Pokrowiec "Jarkowy" - niby powinien zapewnić dobrą wentylację , ale moim zdaniem nie do końca. Planuję wyciągnąć wkład z pokrowca i usunąć częściowo piankę która się tam znajduje a następnie w odpowiednich miejscach wykonać otwory w siedzeniu oraz w spodniej (materiałowej) warstwie materaca tak by pasowały do siebie. Otwory w siodełku planuję wykonać podobnie jak w siedzeniu czterokołowca "CARVIX". Myślałem także o wykorzystaniu do wentylacji żeberek w które wyposażone są siodełka. Chcę wyciąć otwory w dolnej części żeber , tworząc z nich wloty powietrza a następnie wzdłuż tychże żeberek powiercić otwory podłużne około 15 x 25 mm w odstępach 25 mm. Nie wiem tylko , czy robiąc w nim tyle otworów nie osłabię go zbytnio?
Yin - informacja dla Ciebie Rowerek w takiej postaci jak na fotce , z pustą torbą waży 21,1 kg.
To byłoby na tyle.
Pozdrawiam wszystkich.
P.S. Wszyscy , którzy przeglądają forum jako goście - zarejestrujcie się , to nic nie kosztuje.