Autor Wątek: sterowność w poziomie  (Przeczytany 8496 razy)

wwojciech

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 114
Odp: sterowność w poziomie
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 31, 2011, 11:09:14 pm »
Moim zdaniem jak zmniejszysz luz będzie gorzej , ale moge sie mylić .

Też jestem tego samego zdania, naturalne prostowanie kierownicy będzie powstrzymywane przez zbyt ciężkie kręcenie się kierownicy po dokręceniu i będzie efekt odwrotny do zamierzonego.

staskiewicz

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 121
Odp: sterowność w poziomie
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 01, 2011, 11:20:46 am »
Tu nie ma żadnej filozofii. Jak się nie poprawisz, będziesz miał karę! Zrywanie "włosków" z nowej opony w celu poprawienia aerodynamiki  ;)

luk-27

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: sterowność w poziomie
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 01, 2011, 11:31:29 am »
Faktycznie dokręcenie kierownicy zdecydowanie pogorszyło jazdę. Bo o ile przed korektą kółeczko latało lewo-prawo, a po korekcie jak skoczyło lewo to już była bida żeby było prawo! HEHEHEHEEH! Jazda na poziomie to istna przygoda!!! Macie racje! Muszę się nauczyć na nim jeździć. Oczywiście dołączę kilka fotek pozioma.  

luk-27

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: sterowność w poziomie
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 01, 2011, 11:32:43 am »
HEHEHEHEH! A będzie bolało?

pajak_gdynia

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1322
Odp: sterowność w poziomie
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 01, 2011, 11:43:32 am »
Jeszcze sprawdź miski czy nadają się do dalszej jazdy (chociaż USS zębów nie wybije :) )