Autor Wątek: Wita Irenty......  (Przeczytany 15782 razy)

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 31, 2011, 04:21:03 pm »
Irenty, popatrz jeszcze na to jak bardzo jestes zgiety w pasie, bo mozliwe ze wieksze polozenie fotela "na plecy" pomoze
laminat K3 i bambus K5

Irenty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Strona którą administruję
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 31, 2011, 05:34:45 pm »
Gemsi ... ale w czym pomoże? że niej nogi będę bolały czy większa siła, czy lepsza kierowalność?
________________________________
Pozdrawiam.........  GG 2378927

Neverhood

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 678
  • Erotoman-gawędziarz
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 31, 2011, 05:54:08 pm »
A jak mierzysz te kąty? Możesz założyć testowo większe kółko przednie aby zmienić kąt główki ramy względem podłoża.
E tam poziome, rower transportowy - to jest to!

Irenty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Strona którą administruję
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 31, 2011, 05:59:22 pm »
Neverhood ale wtedy jeszcze bardziej pójdzie suport do góry :(
________________________________
Pozdrawiam.........  GG 2378927

kapitanwasyl

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 368
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 31, 2011, 07:14:53 pm »
Ja szukałbym przyczyny w długości drążka kierownica-główka.Załóż kierownice ASS i sprawdz czy jest różnica .
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2011, 07:18:43 pm wysłana przez kapitanwasyl »
I tak w koło  Macieju ...

storm

  • Gość
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 31, 2011, 07:16:42 pm »
Moim skromnym zdaniem jest ow iele lepiej, teraz masz faktycznie "w poziomie" przedłużenie kierunku fotelik<->support.
A przy okazji - on nie jest dla Ciebie ciutkę za wysoki, skoro podstawiasz pod nogę stołeczek? ;)
Ile ona ma "w kłębie"? Wysokość siedzenia fotelika znaczy się?

Irenty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Strona którą administruję
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 31, 2011, 07:33:13 pm »
 ;D nie nie normalnie stawiam nogi na ziemi, ale chciałem podnieść nogę aby było widać to co trzeba, a nie moje "krzywe nóżki" :) a z tego co piszesz to znaczy że od podłoża do dołu siedzenia ma być tyle co od podłoża do środka suportu? Ja właśnie się wzorowałem tak jak pisałem na podobnych rowerkach ale one wszystkie miały suport wyższy o te 3-6 cm wyżej od siedzenia, to nawet widać na filmach lub na zdjęciach ( już się powtarzam :( ). Wogóle widzę że na dużo przynudzam ale chcę znać opinie tych co już mają podobne rowerki aby dali jakieś wskazówki. I z góry za nie dziękuję. Myślę też o zmianie napędu tzn wyrzuceniu middrive, ale jeszcze zobaczę bo w sumie fajnie wygląda tak jak jest.
________________________________
Pozdrawiam.........  GG 2378927

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 31, 2011, 09:02:35 pm »
Gemsi ... ale w czym pomoże? że niej nogi będę bolały czy większa siła, czy lepsza kierowalność?

ja mam suport wyzej niz siodlo, polozylem fotel, nogi mi sie mniej mecza i jakos latwiej mi sie pedaluje, na kierowalnosc to nie wplynie lepiej, do momentu kiedy twoj blednik sie nie przyzwyczai moze byc nieciekawie

laminat K3 i bambus K5

tatar

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 170
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 31, 2011, 09:43:14 pm »
Gemsi
O ile stopni można skręcić kierownicę, nie narażając się na problemy?

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 31, 2011, 09:46:48 pm »
Gemsi
O ile stopni można skręcić kierownicę, nie narażając się na problemy?

nie wiem, wystarczajaco, w prawo mniej w lewo wiecej, ale jest zwrotniejszy od mojego LWB
laminat K3 i bambus K5

kapitanwasyl

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 368
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 31, 2011, 11:47:33 pm »
A ja wam powiem że w swoim rowerze podczas budowy na oko przyjąłem wysokość fotela i suportu a kąta główki w ogóle nie mierzyłem tak zespawałem jak mi oko podpowiedziało i jeździ jak trzeba . No może bez trzymanki się nie da ale to akurat jest przyczyna 0,5 cm krzywej ramy (dwuślad) :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2011, 11:09:35 pm wysłana przez kapitanwasyl »
I tak w koło  Macieju ...

DROMADER

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 85
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 01, 2011, 12:15:30 am »
Poczytaj sobie tutaj: http://forum.poziome.pl/index.php?topic=788.0
Moim zdaniem jest za duży kąt główki, za bardzo do pionu. Spróbuj podnieść ramę zakładając widelec np 26". W moim SWB bez trzymania można jechać tylko gdy nie kręci się korbami.
Zrób pomiary tak jak na rysunku i wtedy zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tak na oko z twoich fotek wynika pomijając główkę ze masz dwie skrajnie różne geometrie.
A tak na marginesie to jesteśmy w PRZYWITALCU a powinno być TECHNO.

Irenty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 109
    • Strona którą administruję
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 01, 2011, 06:42:52 pm »
DROMADER mi się też tak wydaje że za bardzo do pionu jest główka, dlatego w przyszłym tygodniu zmieniam tzn odcinam tą główkę i wspawuje drugą pod większym kątem, myślę że tak koło 55 stopni, obniżę przy okazji wysokość suportu tak do wysokości siedzenia. A i dzisiaj zamontowałem kierownicę ASS, i w końcu jakoś pojeździłem :), jak poprzednio zamontowałem (w grudniu) to nie mogłem ruszyć z miejsca (chyba było za zimno), a tu dzisiaj bez problemu poruszałem się, i nawet inni (widzowie :) ) mówią że z tą kierownicą lepiej. Ale ja nie będę miał problemu z tym bo mam jedną i drugą kierownicę tylko inne długości linek dobiorę aby pasowały obie, i będę mógł sobie zmieniać  ;). Dam znać jak przerobię co to pomogło, ale jutro i w niedzielę ładna pogoda i trzeba pojeździć na tym co się ma :D.
________________________________
Pozdrawiam.........  GG 2378927

tatar

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 170
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 01, 2011, 07:47:02 pm »
No nie wiem. U mnie na przykład podniesienie dupy roweru (na tylnym wahaczu) powodowało bardziej pionowe ustawinie rury sterowej i poprawiało stabilność, mimo podniesienia środka ciężkości.
Może masz jakąś możliwość regulacji tylnym amorem albo wstawieniem eksperymentalnie większego widelca z przodu - żeby zmienić trochę ten kąt i zobaczyć czy się poprawia?
Natomiast suport faktycznie bym obniżył.

kapitanwasyl

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 368
Odp: Wita Irenty......
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 01, 2011, 11:07:33 pm »
No to jak przełożyłeś kierownice i  dało sie pojeździć to nie wiem czy kąt główki jest przyczyną nadsterowności w USS ...
I tak w koło  Macieju ...