Napisał: reeds
2008-04-15 18:49:52
-----------------
jak w temacie. chciałem zasiegnac opini w szerszym gronie poziomym anizeli strikte warszawskim...
od okolo miesiaca powstaje u mnie w pokoju nowy rower - klejone laminatem aluminium, w pelni amortyzowany, Uss.
najwiecej dylematow jest zwiazanych z napedem.
klasyczne trzy biegi z przodu i osiem z tylu czy jeden blat z przodu i 24 biegi z tylu?
hipotetycznie, rozwiazanie z dual drivem ma duzo zalet (latwiejsze prowadzenie lancucha, brak przekosow podczas zmiany a raczej braku zmian biegow z przodu, mozliwosc zmiany biegun na postoju przed swiatlami) ale posiada tez jedna zasadnicza wade - cene (800 zlotych). Choć kalkulujac z klasycznym napedem typu 3/8 w ktorego sklad wchodzi manetka przednia i tylnia, wozek z przezotka, piasta i kaseta to koszt wychodzi porownywalnie.
chcialem zapytac sie jeszcze czy ktos jezdzi /jezdzil na tym sprzecie?
pozdrawiam, poziomy bej