Paaj: pamiętam jak pojechałem kiedyś do rowerowego po lampki do IMK Nr5 (SWB, USS pośredni z drążkiem kierowniczym, 20"-28", z ogromnymi luzami na mało sztywnym tylnym wahaczu, ustawiony na mnie czyli 176cm wzrostu) a tam pod sklepem jakieś kajtki skakały na BMX'ach. Chcieli się przejechać to co mi tam, dałem - jeden się kiwał, drugi się kiwał, w zasadzie im nie szło. Aż wsiadł trzeci, nawet do brody mi nie sięgał a wiadomo jak to jest jechać na za dużej poziomce, bujnęło go raz czy drugi przy starcie i pojechał po parkingu na parę kółek. Koparkę zbierał przez długą chwilę. Można.
Wracając do tematu - FWD, MBB na jazdę terenową się IMHO nie nadaje i albo zmienić program na długie dystanse po szosie albo poszukać czegoś z klasycznym napędem na tył, typu Velogic Enduro, Optima Orca /Condor (czy jak się teraz nazywają) lub Azuba Max /Ibex.
FWD - przedni napęd
RWD - tylny napęd
MBB - ruchomy suport suport skręca się z przednim napędowym kołem względem fotela
USS - kierownica podsiodłowa
ASS - kierownica górna
SWB - krótki rozstaw osi (i pedały przed przednim kołem)
LWB - długi rozstaw osi (pedały pomiędzy osiami)
CLWB - kompaktowy długi rozstaw (pedały przy główce ramy)