Sprzedam NOWY silnik MAGIC PIE czyli w wolnym tłumaczeniu "magiczną srokę" firmy Golden Motor. Dlaczego sroka? Bo silnik jest charakterystyczny, czarno-biały, jak prawdziwa sroka, i pewnie stąd nazwa. A że jest magiczny, to wszyscy użytkownicy tego silnika doskonale wiedzą

Jak wiadomo silniki Magic Pie (u dealera firmy Golden Motor kosztuje około 2000 zł) można zasilać napięciem 24-48V.
Natomiast silnik proponowany przeze mnie jest absolutnie wyjątkowy. Można go zasilać napięciem nawet 72V!Silnik ma moc 1 kW przy napięciu 48V i 3 kW przy napięciu 72V!
Prędkość to około 0,9 km/h na każdy 1V zasilania na kole 26 cali.
Jest to silnik bezprzekładniowy o dużym momencie obrotowym.
Duża powierzchnia obudowy oraz grube uzwojenia gwarantują odpowiednią moc i pojemność cieplną zdolną nadmiar ciepła odprowadzać.
Jak na razie jest to
jedyny dostępny u nas silnik przedni oferujący taką moc i taką prędkość. W dodatku silnik jest nowy, w obudowie zabezpieczonej folią i w fabrycznym opakowaniu.
W związku ze swoimi parametrami nadaje się tylko do rowerów o mocnym przednim zawieszeniu. Ponieważ jest to też jedyny przedni silnik mogący rozpędzić rower na kołach 20 cali do prędkości realnej powyżej 50 km/h, jest on szczególnie polecany do elektryfikacji wszelkich trajek w układzie delta (czyli dwa koła z tyłu i jedno koło z przodu). W zasadzie jest to jedyna rozsądna alternatywa dla elektryfikacji rowerów typu Hase, Sinner, USVA, Sun itp.
Silnik jest bezprzekładniowy, a więc praktycznie wieczny, jedynym elementem mogącym ulegać z czasem zużyciu to co najwyżej łożyska (ale łożyska posiada przecież każdy silnik).
Silnik pasuje do wszystkich widelców o rozstawie 100 mm. Silnik posiada otwory do zamontowania tarczy hamulcowej, choć oczywiście można także stosować hamulce v-break.
Używając tego silnika wskazany jest daleko idący rozsądek 
Przypominam, że nadal w przypadku rowerów elektrycznych obowiązuje prędkość do 25 km/h choć trwają prace nad nowelizacją przepisów dotyczących e-bajków.
Kompletny zestaw do elektryfikacji roweru składa się z silnika, sterownika, manetki ze wskaźnikiem napięcia i wyłącznikiem stacyjki, czujnika PAS (można zakładać lub nie), klamek hamulcowych z wyłącznikiem, panelu wyłączników na kierownicę, alarmu oraz okablowania, w tym także wszelkich przydatnych kostek, złączek, pinów etc.).
Oczywiście atrakcyjna cena za nowy silnik to jedno, ale pamiętajmy o kolejnej zalecie: jest to jedyny na rynku przedni silnik, który można zasilać napięciem wyższym niż 48V i tylko on w związku z tym umożliwia jazdę z prędkościami mocno przekraczającymi 50 km/h.
Tych zaś, którzy nie mają zaufania do wyrobów made in China, a dziś prawie wszystkie elektryczne silniki rowerowe są tam produkowane, pragnę uspokoić: silniki Magic Pie firmy Golden Motor podobnie jak moje ulubione Bionxy były i są nadal produkowane w Kanadzie.
Oferuję nowy zestaw fabryczny z typowym sterownikiem firmy Golden Motor/Magic Pie do jazdy z napięciem 24-48V w cenie 1299 zł. Silnik jest oryginalnie zapleciony przez firmę Golen Motor w felgę 24 cale. Felga aluminiowa, wzmacniana, stożkowa. Oczywiście istnieje możliwość przeplecenia silnika na koło w innym rozmiarze. Zaplatanie w inną felgę (wraz z obręczą stożkową, szprychami, centrowaniem) - dodatkowo 100 zł, czyli razem 1399 zł.
Dla amatorów mocnych wrażeń oferuję silnik Magic Pie ze sterownikiem 60V lub 72V (do wyboru) w cenie 1399 zł za zestaw.



Na życzenie oferuję zestaw kompletny razem z baterią. Ceny baterii uzależnione są od pojemności i napięcia.
Pamiętać należy, że bateria zdolna zasilić słaby silnik przekładniowy (np. oparta na ogniwach NCR czy ICR popularna bateria Gazelle) nie da rady zasilić takiego zestawu. Do zasilania mocnych silników należy stosować baterie o dużym prądzie rozładowania (np. Sony VTC czy wysokoprądowe Samsungi), gdyż ogniwa o niskiej wydajności rzędu 1-2C będą się grzały, a w konsekwencji szybko traciły pojemność, ponieważ zapotrzebowanie zestawu będzie większe niż wydajność ogniw.