Ja mam bez negatywnej (komora negatywna jest stały na 300 PSI azotem dmuchana) ale ogólnie polecam tak - napompuj poz/neg tak abyś uzyskał SAG na poziomie 50% (ilośc PSI zależna od przełożenia wahacza - zazwyczaj powinno wystarczyć dla 1:1 na początek ok. 120/120 potem pompuj pozytywną o 10 PSI w górę a negatywną -10 PSI w dół aby uzyskac SAG ok 40% dla wygodnej jazdy po wszystkim lub ok. 20% dla jazdy TYLKO po równym.
Ja mam 40% dla 190/50 mm i mam wygodnie niezależnie od miejsca jazdy.
Mam dodatkowo amortyzowany przód (bardziej obciążony - przód (55%)/tył (45%) więc musiałem zgrać trzy rzeczy - PSI w oponach, PSI przód i PSI tył.
Ponieważ poruszam się po bliżej nieokreślonych nawierzchniach (asfalt, kostka, szuter, pole - czyli miasto i podmiasto) to wynikowo wygląda to tak po próbach.
Przód opona 80 PSI (ładnie przy 2,20 wyłapuje drobne nierówności), amor 125 PSI (SAG 40% i wyłapuje większe 2-3 cm), Tył opona 55 PSI (2,15 tez ładnie łapie nierówności), damper 135PSI (SAG 40%).
A kiedy asfalt dalszy to oba amory na sztywno (bo maja blokade ) i jazda ...