forum.poziome.pl
Rowery poziome - forum dyskusyjne => Różności => Wątek zaczęty przez: trajk-o-ciklista w Czerwca 30, 2010, 06:23:47 pm
-
http://www.allegro.pl/item1083306553_technogym_recline_700_tv_lcd_rower_klubowy_poziomy.html
http://www.allegro.pl/item1089390421_profesjonalny_rower_treningowy_poziomy_reebok_r900.html
i to jeszcze taki co się nie rusza! :D a nie mówiąc o tym że ekran TV to żadna magiczna część :D
(http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/89/39/04/1089390421)
-
Yyyyyyy... Rowery które nie jeżdżą potrafią być droższe od tych które jeżdżą!! Telewizor w rowerze - no to już zbliżamy się do epoki "Star-Trek" ;)
-
To na zimę, puszczamy sobie na ekranie http://www.youtube.com/watch?v=XT9Ful16SqQ lub http://www.youtube.com/watch?v=_cgyHJxI7DA i kręcimy ;)
Można się też ścigać przez net lub stacjonarnie: http://www.youtube.com/watch?v=HznL_QV09Mk
(Polecam obejrzeć do końca - nowy produkt dahona ;) )
-
http://www.youtube.com/watch?v=HznL_QV09Mk
(Polecam obejrzeć do końca - nowy produkt dahona ;) )
WOoooOW :D LOL :D nie no, koleś naprawde jeżdzi ! :-)
-
Karbonowy poziom High-Racer firmy M5 za 3000 EUR = +/- 12 000 zł. Właściciel przejechał się nim 3 razy (więc rower praktycznie jest nowy)
http://link.marktplaats.nl/358539729
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TC7vpKftSEI/AAAAAAAADh0/JQawH2Bwpts/s640/BUkuAQ.jpg)
A tutaj właściciel chwali się że "nowy" Sinner Comfort kosztował ponad 3700 EUR + owiewka 300 EUR = 4000 EUR (+/- 16 000 zł). Licytacja rozpoczyna się od 1000 EUR - ale za owe 1000 EUR (+/- 4000 zł) rower na pewno "nie pójdzie":
http://link.marktplaats.nl/357674156
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TC7wyodgK7I/AAAAAAAADh8/0JJ6OBqQeFg/s640/3esoPOFKKpeIVnwnMEzc0A.jpg)
-
Rower poziomy firmy "Flevobike Green Machine" z przebiegiem 2000 km. Cena 3000 EUR (= +/- 12 000 zł):
http://link.marktplaats.nl/359853319
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TDPAXa6tMWI/AAAAAAAADig/LYEyYJktcJE/s640/kibteLeieo3famIKw4otbw.jpg)
-
Nowy trajk firmy "Pirol" kosztował 3900 EUR (+/- 15 500 zł). Właściciel przejechał nim kilkaset kilometrów i chce sprzedać za 2750 EUR (+/- 11 000 zł). "Okazja":
http://www.ligfiets.net/advertisement/10883/pirol.html
(http://home.mindspring.com/~kb7mxu/images/pirol.jpg)
-
Rekordzista za 5200 EUR (+/- 21 000 zł). Lekko używany Velomobil Mango:
http://link.marktplaats.nl/363700348
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TEySM_jSa9I/AAAAAAAADpo/vWMye63SCZc/ioGeVK4SBf2rgdg.jpg)
-
Kolejny poziom "z ceną na poziomie". Nowy rower "Hase" w wersji "handbike" kosztował 5100 EUR (+/- 20 500 zł), zaś używany można kupić za ledwo 3400 EUR (13 500 zł). "Okazja":
http://link.marktplaats.nl/361268557
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TE1jyHrAqxI/AAAAAAAADpw/naLXBJf_Rps/s640/y800AiuTUn3OFnON6FU9Yw.jpg)
-
Ten Velomobil ładnie wygląda w barwach narodowych :D jeszcze dwa orły po lewej i prawej, i mamy rządowy pojazd który nic nie pali ;)
-
Ten Velomobil ładnie wygląda w barwach narodowych :D jeszcze dwa orły po lewej i prawej, i mamy rządowy pojazd który nic nie pali ;)
Ludzie w garniturach i "w" rowerach. To byłby obrazek jaki kiedyś widział Marek Utkin. W Holandii ludzie trochę ... ze skąpstwa kupują velomobile. W Holandii za sam dojazd do pracy też płacą!!! Ja wiem z doświadczenia że mając 23 km w jedną stronę to pracując w Holandii "wpada" na konto 30 EUR tygodniowo (około 1200 EUR rocznie!!!) za sam dojazd. Nieważne czym przyjeżdżasz do pracy i tak Ci zapłacą. Rower nigdy w życiu nie pochłonie tyle kasy po 10 000 km. Czyli jeszcze się na velomobilu zarobi. Ja jeździłem zwykłym miejskim rowerem i miałem serdecznie dość. A wygodnym i szybkim velomobilem? Hmmmmmmm... Jak jeszcze za to płacą.... A samochód po 10 000 km? Paliwo, serwis, usterki, ubezpieczenie, utrata wartości, podatek drogowy (w Holandii podatek drogowy jest liczony poza paliwem). Dużo drożej.
-
Dobra, trzymajmy poziom cenowy powyżej 1 000 000 groszy. Ten kosztuje 3300 EUR (+/- 13 500 zł). Eeee tam będziemy patrzeć na groszowe sprawy - musi nas być stać!!! Bo przecież to seksowny karbon!!!
http://www.ligfiets.net/advertisement/10932/cobrabikes-lowracer-tailfairing.html
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TJkfi9KJxRI/AAAAAAAAEeo/QRb0K6w1kf4/s640/WZbK9b0IB3RipqnmWIUCg.jpg)
-
A teraz promocja: turystyczny trajk za jedyne 2700 EUR (+/- 10800 zł). "Okazja". Nic nie wydziwiać - tylko brać:
http://www.ligfiets.net/advertisement/10919/ice-trike-tnt-1.html
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TJkf5Rp5cyI/AAAAAAAAEes/uiHn0s6zQIk/tiketnt.jpeg)
-
Dobra, trzymajmy poziom cenowy powyżej 1 000 000 groszy. Ten kosztuje 3300 EUR (+/- 13 500 zł). Eeee tam będziemy patrzeć na groszowe sprawy - musi nas być stać!!! Bo przecież to seksowny karbon!!!
http://www.ligfiets.net/advertisement/10932/cobrabikes-lowracer-tailfairing.html
(http://www.ligfiets.net/uploads/20/90/dsc01361.jpeg)
Ten wcale nie jest drogi :)
A w dodatku to już egzemplarz dla kolekcjonarusza, bo Cobrabikes nie istnieje od parę lat,
a Lowracer-ów i tak niewiele zbudowano,
a
i ten jest jeszcze pomalowany na biało w dodatku, jedyny na świecie.
Pozzz
-
A teraz "promocja". Uwaga. Nowy velomobil Flevo-Bike Versatile kosztował 7800 EUR (31 200 zł). Obudowany, Rohloff, światła na akumulatorach i elektryczny klakson. No i oczywiście cała jakość wykonania/ montażu. Właściciel chwali że dbał o pojazd. Pojazd waży 39,5 kg. No i teraz trochę używany, ale zadbany, pójdzie za 4800 EUR (19 200 zł). "Okazja":
http://link.marktplaats.nl/369607796
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TGrt8FGG7_I/AAAAAAAAD3c/5_lVAY8s8ag/s640/X1k0N0nl3oJUu9JbLZKOA.jpg)
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TGrt7ljVMXI/AAAAAAAAD3U/l3GwmlqWHSI/s512/BI65nQ11N0a0w5dae1cOg.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TGrt8CjCI-I/AAAAAAAAD3Y/sHxWi1fT-88/s640/d6Vxl2KM1bs7ta6SsK6tTQ.jpg)
-
Kolejna "promocja". Velomobil "Quest". "Tylko" 8100 km na liczniku. I "tylko" 5000 EUR (+/- 20 000 zł). "Okazja nie do przegapienia":
http://link.marktplaats.nl/369919612
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TGxmGuZdfvI/AAAAAAAAD8I/dTU78tI6mUE/s640/aGUpOvwxlQ.jpg)
-
No to znowu mnóstwo pieniążków - ten Alleweder kosztuje 4100 EUR (+/- 16 500 zł). "Bo został "zregenerowany" i bardzo ładnie pomalowany":
http://link.marktplaats.nl/373548112
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/THw4kc8K0CI/AAAAAAAAEHw/wyyWbvK3-Z8/s640/ccPvpewWOXNA.jpg)
-
Używany velomobil "Limit", cena 2750 EUR (+/- 11 000 zł):
http://link.marktplaats.nl/378941344
(http://lh3.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TJTbLwFPKuI/AAAAAAAAEbY/SP0GJm5Ue1Q/s512/XqL5OKUWs2PKVgG9U7xeyw.jpg)
-
Używany velomobil Mango (przebieg 14 000 km) za 4100 EUR (+/- 16 500 zł).
http://link.marktplaats.nl/379198270
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TJjerXErEtI/AAAAAAAAEdk/BxQaqOMo550/s640/OBaoZUoBtO1dPwbA31oOQA.jpg)
-
Używany velomobil Quest, przejechane około 15 000 km. Cena początkowa 4500 EUR (+/- 18 000 zł). Właściciel jest w stanie sprzedać go za 18 000 zł o ile nikt nie złoży wyższej oferty. Cena "kup teraz" to 5750 EUR (+/- 23 000 zł).
http://www.ligfiets.net/advertisement/11084/quest-219-te-koop-26-inch-e-mailadres-nu-vermeld.html
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TJ_N6wqvUdI/AAAAAAAAEhk/WLyEYu-qBGs/s640/img-1309.jpeg)
-
Używany velomobil Quest. Przejechane 32 500 km. Cena 4900 EUR (+/- 19 600 zł):
http://www.ligfiets.net/advertisement/11088/lichte-3x20-inch-quest.html
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TKKJ9G6GcTI/AAAAAAAAEjg/W0O1kKdiSpc/s640/img-2368.jpeg)
-
Używany velomobil Go-One 3. Nowy łańcuch i zębatki. Na liczniku 7000 km. Cena 4400 EUR (+/- 17 500 zł):
http://www.ligfiets.net/advertisement/11090/go-one-3.html
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TKZLfUdtD6I/AAAAAAAAEmA/hq1CLOOkaOo/s640/p1000420-kl.jpeg)
-
Dobra, trzymajmy poziom cenowy powyżej 1 000 000 groszy. Ten kosztuje 3300 EUR (+/- 13 500 zł). Eeee tam będziemy patrzeć na groszowe sprawy - musi nas być stać!!! Bo przecież to seksowny karbon!!!
http://www.ligfiets.net/advertisement/10932/cobrabikes-lowracer-tailfairing.html
(http://www.ligfiets.net/uploads/20/90/dsc01361.jpeg)
Ten wcale nie jest drogi :)
A w dodatku to już egzemplarz dla kolekcjonarusza, bo Cobrabikes nie istnieje od parę lat,
a Lowracer-ów i tak niewiele zbudowano,
a
i ten jest jeszcze pomalowany na biało w dodatku, jedyny na świecie.
Pozzz
Masz rację, miałem okazję widzieć ten rower w Holandii na Cyclevision około roku 2003, piękna maszyna, jeździ się wybornie, warta jest tych pieniędzy.
-
Używany velomobil Quest. Na liczniku 7850 km. Cena wyjściowa 4500 EUR, a już ktoś licytuje na 4750 EUR (+/- 19 000 zł).
http://www.ligfiets.net/advertisement/11023/quest-262.html
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TKfLdcYDHiI/AAAAAAAAEmM/qCA0FqUOjL0/s640/dsc-1917.jpeg)
-
"Goły i wesoły". Rower poziomy "rowingbike" marki Thys 222 Revolver. Praktycznie nowy, bo ma przejechane zaledwie 20 km. Cena nowego 3300 EUR (+/- 13 000 zł). "Pójdzie" trochę taniej ale na pewno nie za połowę tej kwoty.
http://www.ligfiets.net/advertisement/11097/nieuwe-thys-222-revolver.html
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TKn6RvLy25I/AAAAAAAAEnY/LPpd-_sy1Ss/s640/revolver-overzicht-1600px.jpeg)
-
15-letni, używany velomobil Quest, przebieg 36 000 km. Cena 4250 EUR (+/- 17 000 zł):
http://www.ligfiets.net/advertisement/11098/quest-123-met-kunstwerken-e-4250-00.html
(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TKzKXIZkuMI/AAAAAAAAEoA/lBP0JLFnDmY/quest.jpeg)
-
Trochę zmodernizowany Alleweder. Ma dodatkowo wzmocnienia boczne na wypadek uderzenia (ta wystająca "belka"), zagłówek na fotelik oraz osłonę nad głową (dzięki czemu jest w 100% sucho gdy pada deszcz). Cena 3000 EUR (+/- 12 000 zł). Rower stał nieużywany 5 lat w ogrzewanym pomieszczeniu. Nowe opony, nowy łańcuch.
http://www.ligfiets.net/advertisement/11114/unieke-faw-met-zelfbouw-design-cockpitdak-en-hoofdsteun.html
(http://www.ligfiets.net/uploads/23/57/pastedgraphic-6g.gif)
-
Nowy, praktycznie nieużywany żółty velomobil Quest. Cena 6550 EUR (+/- 26 000 zł). Wersja z dużymi hamulcami bębnowymi (90mm), kierunkowskazy, klaskon, hak do przyczepki rowerowej, dwa lusterka, dodatkowy akumulator, podwójne światła przednie Lumotec IQ Cyo.
http://www.ligfiets.net/advertisement/11120/quest-431-nieuw-7-10-2010-e-6550.html
-
Trochę zmodernizowany Alleweder. Ma dodatkowo wzmocnienia boczne na wypadek uderzenia (ta wystająca "belka"), zagłówek na fotelik oraz osłonę nad głową (dzięki czemu jest w 100% sucho gdy pada deszcz). Cena 3000 EUR (+/- 12 000 zł). Rower stał nieużywany 5 lat w ogrzewanym pomieszczeniu. Nowe opony, nowy łańcuch.
http://www.ligfiets.net/advertisement/11114/unieke-faw-met-zelfbouw-design-cockpitdak-en-hoofdsteun.html
(http://www.ligfiets.net/uploads/23/57/pastedgraphic-6g.gif)
Tani ten velomobil, ciekawe ile waży
-
Trochę zmodernizowany Alleweder. Ma dodatkowo wzmocnienia boczne na wypadek uderzenia (ta wystająca "belka"), zagłówek na fotelik oraz osłonę nad głową (dzięki czemu jest w 100% sucho gdy pada deszcz). Cena 3000 EUR (+/- 12 000 zł). Rower stał nieużywany 5 lat w ogrzewanym pomieszczeniu. Nowe opony, nowy łańcuch.
http://www.ligfiets.net/advertisement/11114/unieke-faw-met-zelfbouw-design-cockpitdak-en-hoofdsteun.html
Tani ten velomobil, ciekawe ile waży
Alleweder A4 waży 34 kg (ten z podanego ogłoszenia to jest albo Alleweder A4 albo A3). Po dodaniu mu akcesoriów prawdopodobnie waży około 38 kg.
A teraz znowu drogi rower, używany velomobil Quest. Trochę poobijany (właściciel przyznaje się że miał 3 wypadki) ale cena i tak trzyma poziom. 4400 EUR (+/- 17 500 zł) za rower z 2003 roku:
http://link.marktplaats.nl/387551793
(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TLsvMpQ4YSI/AAAAAAAAE-E/tJOYcLr86z0/IlQMo4DrpdxninWABfHNmg.jpg)
-
Mi osobiście quest się bardzo podoba ( te aerodynamiczne kształty ::) ) tylko ma on tę wadę że ma mały promień skrętu, ale zawsze miło pomarzyć :)
-
Autorytet napisał:
"Dla kowalskiego majsterkowicza jest tanio to, co ma małe koszty początkowe (np. nitownica, lub klucz do śrub). Kowalski może poświęcić mnóstwo czasu, aby coś zrobić. Produkcja Kowalskiego nie jest tania. Tania jest produkcja masowa. Tam rządzą inne prawa. Zgrzewarka jest bardzo tania i tworzy bardzo tanie połączenia. I teraz uwaga. Nie pisz, że zgrzewarka jest droga bo kosztuje 5 mln, w masówce inne parametry są ważniejsze.
Zauważ, że nity kosztują. Dużo kosztują."
---------------------
Pora na rewizję:
Wpierw meble. Zrobię kryptoreklamę firmie IKEA. Bo mają meble do samodzielnego montażu. I rozwinęli się dosyć prężnie. I jak coś kupujesz z IKEI to musisz zmontować sobie sam. A teraz pora wrócić do rowerów (rowery z drewna osobiście mnie nie przekonują):
http://www.auto-connect.co.uk/Autoconnect_Avdel_Rivets___3494.html ----> tu są przykładowo nity dobrej jakości, są to nity Avex Rivets Alu S/F 4.8 x 13mm (3/16" x 1/2") stosowane w lekkich samolotach - paczka 500 nitów dobrej jakości kosztuje 16,7 GBP (+/- 75 zł).
... Przykład z najtańszym dostępnym na rynku velomobilem z aluminium do samodzielnego montażu (Alleweder A4) był mało przekonywujący (cena zestawu "zmontuj to sam" była niższa o 29% w stosunku do modelu "z salonu": http://www.alligt.nl/bodies/prijslijst.htm ----> "Bouwpakket a4"). No to może coś co "poruszy serca lotników" - samolot do samodzielnego montażu (nitowany z prefabrykowanych elementów). Konstrukcja w 51% prefabrykowana, do samodzielnego montażu w garażu. Taki samolot jako konstrukcja kosztuje 14 000 USD. Osobno wyceniony jest silnik. Silnik Rotax kosztuje przykładowo 22 000 USD. Tak się sprzedaje lekkie i tanie samoloty w USA:
http://www.zenithair.com/stolch701/7-kit.html ----> źródło
http://www.zenithair.com/stolch701/7-price.html ----> tu są ceny
(http://www.zenithair.com/stolch701/gif/kitsap.jpg)
Do czego zmierzam? Oferować np. zestaw do samodzielnego montażu (skręcanie + nitowanie) i zostawiać tę czynność klientowi. To obniży cenę roweru o co najmniej 25%. Na tej zasadzie w USA sprzedaje się trajk "Raptor" (http://www.raptortrikes.com/). Gotowy, w głównej mierze nitowany trajk oferują również Rosjanie:
http://www.berkut-trikes.com/ ----> źródło
(http://lh3.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TMFJsNipaNI/AAAAAAAAFJY/Cb7m7eCIsyk/art2.jpg)
-
Smiało zabiorę udział w dyskusji bez narażania sie na dłuugie wywody,
w Polsce, również można kupic frameset do samodzielnego montażu, frameset zawiera wszystkie nietypowe elementy potrzebo do zmontowania pozioma, typowy osprzet dokupuje sie gdziekolwiek w dowolnej konfiguracji,
Chodzi o Velogica, mozna również w Velogicu zakupic dowolną część z framesetu, sprawdzałem i poecam, szybko i sprawnie