forum.poziome.pl

Rowery poziome - forum dyskusyjne => Sznurki => Wątek zaczęty przez: MaciejDlugosz w Kwietnia 10, 2010, 05:55:00 pm

Tytuł: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Kwietnia 10, 2010, 05:55:00 pm
Mistrzowsko (moim zdaniem) zrobiona reklama. Myślę że przekonała by się nie jedna kobieta. Ja już "idę" w stronę zelektryfikowanego poziomego roweru trójkołowego - bo jestem wygodny. Mała uwaga - silnik elektryczny faktycznie nie przeszkadza pedałować. Często ludzie wyrabiają sobie przekonanie że wspomaganie elektryczne jest dla inwalidów. Można się zmęczyć również na elektryku (nawet gdy baterie nam nie siadły). A oto ta reklama:

http://www.youtube.com/watch?v=LpZM53VTWxg

http://www.youtube.com/watch?v=mpNXTrnO8Y4

P.S. Jestem mężczyzną ale wygodą ... nie gardzę.
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Czerwca 12, 2010, 01:39:18 am
Kolejna profesjonalna reklama - która dobrze zachęca/ intryguje:

http://www.youtube.com/watch?v=ecGhV05dV1g   ----> tu jest fajne wideo

http://akkurad.com

(http://akkurad.com/html/0103akkus/0103-04-Akku.jpg)

(http://akkurad.com/html/0103akkus/0103-03-Akku.jpg)

(http://akkurad.com/html/0102elektrobausaetze/0102-0109-Mistral.JPG)

(http://akkurad.com/html/0102elektrobausaetze/0102-0104-Giant.JPG)

Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Sierpnia 23, 2010, 03:13:22 pm
Kolejna dobra reklama. Nigdy nie wpadłbym na pomysł żeby do opisu roweru dodać słowo rower poziomy ... "z turbo"! "Z silnikiem elektrycznym" brzmi już tak "zwyczajnie". Ktoś był pomysłowy z nazewnictwem! Fajnie! Rower jest akurat dla dzieci. Dodam że gdy byłem "małym szkutem" to zbierałem "namiętnie" obrazki samochodów które były dodawane do gumy "Turbo". No to pora na "turbo":

http://link.marktplaats.nl/370992309     ---- tu jest link do aukcji, w tytule tej aukcji jest napisane: "Custom tweewieler ligfiets met turbo (e-trapondersteuning)" co znaczy: "Customowy dwukołowy rower poziomy z turbo (z elektrycznym wspomaganiem pedałowania)"
 
(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/THKABoDbONI/AAAAAAAAEBQ/vAYw3pJF5bE/s640/Za8Mzc1GhQ4BVhhBEDIc1g.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Sierpnia 23, 2010, 08:51:35 pm
A tutaj reklam napoju ale można by zrobić modyfikację ze względu na rower:

http://www.youtube.com/watch?v=D-urGts0u_I    ----> do tej reklamy użyto piekielnie szybki bolid Varna Diablo
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Sierpnia 24, 2010, 05:49:20 pm
Nooooo! Tomigelo "wyszperał" artykuł o rowerach poziomych w "Men's Health". I tam jest takie fajne stwierdzenie: "[...]Pedałując do przodu, a nie w dół".

Dobre!
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Sierpnia 24, 2010, 09:26:52 pm
Albo:

(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S94TmbqFhSI/AAAAAAAAC-I/_dpa8Ra7zLo/difference.jpg)

(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/SzoGmU_eqpI/AAAAAAAAAGM/8vbFLePQ2uU/primerjava_obremenitev.gif)

(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S1DqYMa1DPI/AAAAAAAAAxc/daDu979HdzM/s640/fajne%20logo.JPG)

(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/THQqkbsPWRI/AAAAAAAAEDc/P2RBmuHsjxA/s640/visie-grafiek2.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S8-m35WVZ4I/AAAAAAAACrM/U7USUiEXOo8/IMG_6902_resize.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/THPTf9wybJI/AAAAAAAAEDA/0g7CsQJ6-wE/recumbent.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Sierpnia 31, 2010, 01:27:23 am
Ten link z wideo podawał już Yin - i jest to bardzo dobra reklama:

www.youtube.com/watch?v=kBYUAV9QEws

(http://www.cruzbike.com/FreeriderStudio450.gif)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 02, 2010, 03:46:40 pm
Ja nie mogę ... (musiałem to pokazać!!!!):

(http://www.velomobile.us/lftr108spmedium.jpg)

(http://www.velomobile.us/pedalcr3small.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 11, 2010, 12:08:51 pm
http://www.velomobiel.nl/rijderslijst/     ----> firma się dobrze kreuje/ reklamuje.

Mają 597 zarejestrowanych użytkowników, rekordzista przejechał od początku już ponad 160 000 (sto sześćdziesiąt tysięcy kilometrów rowerem). W sumie wszyscy użytkownicy velomobili "Quest" gdy zsumować wyniki poszczególnych rowerzystów ----> przejechali "łącznie" 9 329 474 km!!! (dziewięć milionów trzysta dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta siedemdziesiąt cztery kilometry!!!). Doskonała reklama.

A teraz lista "zatwardziałych rowerzystów" i ich przebiegi "od początku przygody" z velomobilem:

(http://lh3.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TItf4Z8aPoI/AAAAAAAAEOU/T_wRdoRL_o4/s640/Quest.jpg)

Są też wykresy przebiegów poszczególnych użytkowników - np. ów (160-tysięczno - kilometrowy) rekordzista ma takie przebiegi:

(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TItl_V_JHuI/AAAAAAAAEOg/EgsApUQwb0I/Quest%20gebruiker.jpg)

Plus modelowanie i tunel aerodynamiczny:

http://www.velomobiel.nl/quest/ontwikkeling.php    ----> wszystko "profesjonalnie". Z tego co wiem produkcją "łup" wedle projektu firmy velomobili "Quest" zajmują się już Czesi. Holendrzy kontrolują jakość zamówionych towarów, "na miejscu" (w sensie: "w Holandii") spawają aluminiowe ramy i montują wszystko w jedną całość. Oczywiście zarządzają też całym interesem i to oni wpadli na pomysł jak to całe przedsięwzięcie zorganizować i skomercjalizować.

Mają prawie 100 klientów z Niemiec, prawie 30-tkę klientów z Belgii. Z USA mają 12 klientów, z Francji 11-tu, z Wielkiej Brytanii 7-miu. Pozostałych "klientów" nie wymieniam - wszystko podane jest na ich stronie! Oczywiście najwięcej sprzedali u siebie na miejscu - bo już prawie 400-ta bolidów.

(http://www.velomobiel.nl/quest/img/ontwikkeling/allert.jpg)

(http://www.velomobiel.nl/quest/img/ontwikkeling/windtunnel.jpg)

Firma podaje też wiele ciekawych informacji - np. holenderski przepis pozwalający rowerom szerszym niż 76 cm korzystać z drogi dla samochodów, pomimo że obok biegnie droga rowerowa (oczywiście wciąż nie wolno wjeżdżać na drogę ekspresową ani na autostradę). Średnica zawracania tego velomobila jest "tragiczna", bo wynosi 11m. No ale coś za coś. Velomobil też sporo waży - 38kg. Ale po płaskiej Holandii taka nadwaga praktycznie jest bez znaczenia.

(http://www.velomobiel.nl/quest/img/quest_maatschets.png)

Są też filmiki! Np. jak zreperować flaka, jak zabrać się z zakupami, jak wsiadać, jak zawracać, jak jeździć po rondach:

http://www.velomobiel.nl/quest/filmpjes.php     ---> tu są "fabryczne" filmowe prezentacje
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 12, 2010, 02:26:44 pm
Gdyby tak reklamować rowery poziome to ludzie darliby je pazurami, wybijaliby szyby w sklepach - robiliby wszystko żeby je zdobyć, za wszelką cenę:

http://www.youtube.com/watch?v=Mu1GfQf17uI

Z tym że... pod górkę już tak szybko nie pojedzie siłą mięśni. No ale fajnie popatrzeć jak zasuwa.
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: sławek w Września 12, 2010, 07:11:56 pm
Z tym że... pod górkę już tak szybko nie pojedzie siłą mięśni. No ale fajnie popatrzeć jak zasuwa.

  Jak mówią alpiniści - "nie sztuka wejść, sztuka zejść"
  Rower, mimo wszystko nie jest przystosowany do poruszania się z taką prędkością, i nadmierne rozpędzanie "grozi śmiercią lub kalectwem"
  Do tego nie jeździmy tak jak motocykliści w grubych skórach lecz w cieniutkich gatkach :'(
  Dawną karą było "włóczenie za koniem". Nie dobywało się ono z jakąś kosmiczną prędkością, ale i tak  potrafiło duszę z ofiary wytrząsnąć.  My też jak się wywalimy to potrafimy się nieźle pozdzierać
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: luki.l w Września 15, 2010, 08:16:23 am
Czy opona rowerowa też ma jakąś maksymalną prędkość z jaką może się toczyć?
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 16, 2010, 10:50:13 am
Czy opona rowerowa też ma jakąś maksymalną prędkość z jaką może się toczyć?

Nie ma narzuconych z góry takich norm na opony rowerowe więc producenci nie podają tych parametrów. Są wszakże wyjątki - np. ten niemiecki moto-rower Grace by zostać dopuszczony do seryjnej produkcji musi mieć seryjnie montowane opony z certyfikatem. No i wybrali opony firmy Schwalbe. Sądzę że gdybyś pytał u źródła - czyli producentów to uzyskałbyś informacje (Michelin, Hutchinson, Schwalbbe, Continental, Dębica). O - możesz wysłać e-maila do Dębicy z takim pytaniem. Np. opony w tym moto-rowerze muszą mieć co najmniej maksymalną (certyfikowaną) prędkość 45 km/h. W rzeczywistości większość opon rowerowych spokojnie tyle wytrzymuje. Prędzej przebijesz dętkę lub uszkodzisz obręcz. Opony są w miarę dobre. A poniżej zdjęcie moto-roweru z certyfikowanymi oponami Schwalbe Super Moto:

(http://www.besportier.com/archives/coolest-electric-bike-grace-e-bike-1.jpg)

Gdzieś jeszcze na stronach www w USA trafiłem na indeksy prędkości opon rowerowych, jak znajdę to podrzucę dane.
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 17, 2010, 06:58:16 pm
Wow. I jakie tarcze hamulcowe - demon prędkości:

(http://oud.ligfiets.net/zelfbouwer/images/HoXwyQCP.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 30, 2010, 03:39:59 pm
A teraz Tripendo "full wypas":

http://www.tripendo.com/6_Zubehoer/E_6_Zubehoer.htm     ----> źródło

"Wheel hub motors of 1500 Watt electric drive for maximum speed of 45 km/h, you need driver license and insurance. Accu: 2 pcs. Lithium Polymer-Accus with 2x16Ah=32Ah at 52 V (=1660 Wh), range of up to 100 km, charge time: max. 2h, 12 V lightsystem with LED-flasher, LED-brakelight, LED-light, H4-lower beam, horn."

Silnik w piaście 1500W, maksymalna prędkość na silniku 45 km/h, potrzebne prawo jazdy i ubezpieczenie. Akumulatory - dwie sztuki, Litowo-Polimerowe-Akumulatory 2 x 16 Ah = 32 Ah (=1660 Wh), zasięg do 100 km, czas ładowania: maksymalnie 2 godziny, system oświetlenia na 12V, kierunkowskazy LED, światło STOP (LED), światła LED, światła H4 jako światła "krótkie", klakson.

Tylko cena... w Niemczech na SPEZI 2010 usłyszałem ... 10 000 EUR za ten rower... (40 000 zł !!!!). Wersja "goła" kosztuje 5500 EUR (22 000 zł), więc się nie dziwię "niemieckim standardom" z chińskim silnikiem Crystalyte, baterie też zapewne z Chin. Byznes is byznes. Jednak idea elektrycznego roweru jest OK - to w dłuższej mierze ekonomiczny środek transportu. Oczywiście przy takich cenach zakupu taniej wyjdzie sklecić coś takiego samemu.

(http://www.tripendo.de/Anzeige_web.jpg)

Można też dokupić sakwy/ owiewkę. Nie wiem ile liczą za akcesoria. Ale ciekawe - błotniki na przednie koła już trzeba załatwiać we własnym zakresie. Rower za 5500 EUR nie może mieć wszystkiego - taaaa, już chcielibyście błotniki z przodu ;)

(http://www.tripendo.com/images/windschutz.jpg)

(http://www.tripendo.com/images/taschen.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: cyqlop w Września 30, 2010, 05:10:19 pm
tak przewozi quest swoje łupy

(http://lh6.ggpht.com/_f8TfZnrr7AA/TKNJ9aAFzyI/AAAAAAAAAMo/wT8iDehh4z8/78qn9c12.jpg)
(http://lh4.ggpht.com/_f8TfZnrr7AA/TKNJ-F7cBtI/AAAAAAAAAMs/80KAOoWkomE/h5slkyld.jpg)
(http://lh6.ggpht.com/_f8TfZnrr7AA/TKNJ-oRcKWI/AAAAAAAAAMw/FlgrwBqeb_E/qavi3k5v.jpg)

na przyczepie mieści się 18-naście łup
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Września 30, 2010, 05:22:25 pm
Z tego co wiem ... to... Czesi robią te łupy dla firmy "Quest". W Holandii spawają aluminiowe ramy i robią montaż. Długa droga!
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 01, 2010, 06:27:57 pm
A tu podwójna ekologia - elektrownie wiatrowe i rowery:

(http://3.bp.blogspot.com/_cFao0zH2oMg/SVi2esJSHsI/AAAAAAAADKA/eoUZwQHnsq8/s1600/IMG_0328.jpg)

To zdjęcie też jest niezłe:

(http://1.bp.blogspot.com/_cFao0zH2oMg/Ry4m0WzTsoI/AAAAAAAABB4/BWUXUYh5EDQ/s1600/IMG_2780.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 04, 2010, 01:55:32 pm
A teraz "kultowa" firma Cannondale:

http://www.cannondale.com/int/eng/Products/Bikes/Recreation-Urban/BAD-BOY/onBike/Details/2310-OCD-onBIKE     ----> źródło

"Cannondale has opted for a limited run of 250 (99 units for Europe) individually numbered."

Cannondale zdecydowało się na ograniczony nakład 250 (99 sztuk w Europie) każdy rower ma swój indywidualny numer.

"This bike is hot and will sell out quickly. Call or visit your authorized local Cannondale Dealer and order yours today!"

Ten rower jest jak świeża bułeczka i sprzeda się szybko. Zadzwoń lub odwiedź lokalnego przedstawiciela Cannondale i złóż zamówienie już dziś!

"Cannondale will of course stand behind the ON BIKE with a lifetime frame warranty for the original owner."

Cannondale będzie oczywiście odpowiadać za rower ON BIKE dając mu dożywotnią gwarancję na ramę dla pierwotnego właściciela.

"SiCC (tm) - System Integration Chain Case - single sided structural chain case CNC machined in the USA from 27kg Billet 6061-T6. (patent pending)"

SICC (tm) - Zintegrowany System Obudowy łańcucha - jednostronny strukturalna obudowa łańcucha obrabiana numerycznie CNC w USA z 27 kg kęsa aluminium 6061-T6. (opatentowane)

"WEIGHT: Don't see a weight listed for this bike? Wondering why that is? Well, we used to list our weights based upon medium or 56 cm frame and err on the side of caution when we know there will be variances due to welds, paint thicknesses, etc. But some of our competitors are weighing their small or extra small frames and rounding down. Then you're left wondering what's going on and making important buying decisions based upon faulty information. That's not right."

WAGA: Nie widzisz na liście wagi tego roweru? Zastanawiasz się dlaczego tak się stało? Kiedyś zamieszczaliśmy listę z podaną wagą naszych rowerów opartą na ramie w średnim lub 56 cm rozmiarze i jesteśmy teraz ostrożni, gdyż wiemy, że będzie różnica w wadze z powodu różnic w ciężarze spoin, grubości lakieru, itp. Ale niektórzy z naszych konkurentów ważą swoje małe lub najmniejsze ramy jakie mają w ofercie i zaokrąglają wagę w dół. Więc jesteś na lodzie i zastanawiasz się o co chodzi i podejmujesz ważne decyzje o zakupie w oparciu o błędne informacje. To nie jest w porządku.

"So because weight is too important to you as a consumer, we encourage a healthy bit of skepticism over published weights. Go to your local dealer, see it, feel it, weigh it and test ride it for yourself. We're that confident. You should be, too."

Tak więc, skoro dla Ciebie jako konsumenta, masa jest zbyt istotna - zachęcamy Cię zatem byś miał trochę zdrowego sceptycyzmu wobec publikowanych wag rowerów. Idź do swojego lokalnego dystrybutora, zobacz, poczuj, zważ rower i odbądź jazdę próbną dla siebie samego. Jesteśmy tak pewni siebie. Ty też powinieneś.
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: adriansocho w Października 04, 2010, 05:14:36 pm
O - możesz wysłać e-maila do Dębicy z takim pytaniem.

Już nie. Dębica zamknęła biznes opon rowerowych. A moje 4-letnie Agamy, wyglądające jak nowe, oddałem, ktoś inny na nich zdziera kilometry i piszczy na kostce :)

Adrian S.
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 04, 2010, 05:16:21 pm
O - możesz wysłać e-maila do Dębicy z takim pytaniem.

Już nie. Dębica zamknęła biznes opon rowerowych. A moje 4-letnie Agamy, wyglądające jak nowe, oddałem, ktoś inny na nich zdziera kilometry i piszczy na kostce :)

Adrian S.

Ale wiedza jest jeszcze dostępna, choć opon już nie ma. Jak ktoś się interesuje to napisać e-maila to nie taki problem (albo zadzwonić).
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 04, 2010, 10:44:40 pm
Mniam mniam:

(http://lh4.ggpht.com/_9Ar-dUkKhAg/TIptI8tilCI/AAAAAAAABwg/WhmN3SgJqT4/s640/218-64586%20Tribune_panorama_gross.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_9Ar-dUkKhAg/TIptIcghVnI/AAAAAAAABwY/nLXeAX8AM20/s640/218-64586%20tribune1_300dpi.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_9Ar-dUkKhAg/TIptInX66BI/AAAAAAAABwc/gg4KfyTlxWA/s640/218-64586%20Tribune_front.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: cyqlop w Października 04, 2010, 11:18:01 pm
widzę tu podobieństwo do utopii
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 04, 2010, 11:23:25 pm
widzę tu podobieństwo do utopii

Małe koła z przodu - wolę duże, łatwość wsiadania - chciałbym wypróbować kierownicę nadsiodłową, oraz żeby to dobrze skręcało przy małej szerokości - skrętne przednie i zarazem tylne koło. Ale podobieństwo jest. Inspirację miałem jednak na nieco innych rowerach:

(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S-22_kMSkoI/AAAAAAAADLY/V8FitFYXQ9M/s640/Thorax%20Easy%20Rider%202.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S34MlD6mNnI/AAAAAAAACFE/2SLSkXvb_Oc/nietypowy.jpg)

Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: PrzemO w Października 06, 2010, 09:06:24 pm
To jest dobra reklama pozioma:
http://www.youtube.com/watch?v=7ubFk5uve9g&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=7ubFk5uve9g&feature=related)

 ;D
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: sławek w Października 06, 2010, 09:13:57 pm
To jest dobra reklama pozioma:
 ;D

  Dobra, nie do końca... siedzi koleś w samochodziku i jedzie 60km/h  ::)   Co w tym niezwykłego? ???
  Nabijam się teraz - ale z powodów reklamowo-propagandowych stałem się zwolennikiem owiewki przeźroczystej - aby widać było poruszające się nogi rowerzysty...
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 12, 2010, 12:50:38 am
A teraz M5:

http://www.youtube.com/watch?v=rxMhMWQB-0E     ----> jedziemy "poziomo" we Francji
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Października 12, 2010, 12:37:20 pm
Rozwala mnie ta estetyka - mistrzostwo linii i płynnych przejść. Wizualnie ten rower jest dopracowany "do bólu". Piękny rower - na taki bym się skusił:

(http://lh5.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/TLRHz6dN3BI/AAAAAAAAEsY/5ctA5gUP3EA/9A1lXtT2XMenQSeCvU3ug.jpg)
Tytuł: Odp: Tak wygląda dobra reklama
Wiadomość wysłana przez: cyqlop w Października 12, 2010, 04:02:10 pm
meks z przodu to cena zaporowa