Autor Wątek: Powitanie załogi przez nowego (starego) uczestnika.  (Przeczytany 592 razy)

Edo1

• sympatyk
  • *
Powitanie załogi przez nowego (starego) uczestnika.
« dnia: Luty 24, 2020, 10:42:39 am »
Serdecznie witam wszystkich forumowiczów.
Dołączam na forum na swojej trajce, na której jeżdżę z przerwami od 2014 roku. Mam na imię Edward. Mieszkam na Dolnym Śląsku, w zimie w Świdnicy a w lecie w Unisławiu Śląskim k/Mieroszowa (tuż przy granicy z Czechami).
W 2013 roku pod nazwą: Edo, nie mając zielonego pojęcia o rowerach poziomych, dyskutowałem trochę na forum na temat rynku rowerów poziomych w Polsce oraz nad wyższością roweru poziomego trójkołowego nad dwukołowcem. Dopiero później kupiłem wymarzoną trajkę, odbyłem na niej przez trzy lata kilka dłuższych podróży po Polsce a następnie znowu przesiadłem się na tradycyjnego pionowego górala.
W tym roku wracam do rowerowania na swojej poziomej trajce. Po wykonaniu pewnych zmian, napraw, konserwacji i wymianie opon oraz niezbędnych treningach, na początek chciałbym wziąć udział w tegorocznej majówce w Kotlinie Kłodzkiej a potem w Zlocie 2020 na zamku Grodziec.
Pozdrawiam i do zobaczenia na imprezach lub gdzieś na trasie.

oblivion

• wyczynowiec na poziomie
Odp: Powitanie załogi przez nowego (starego) uczestnika.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2020, 05:43:39 pm »
Witam z podkarpacia ;)

nahtah

• Obieżyświat w poziomie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2020, 06:24:22 pm »
Witam ziomala, fajnie będzie się spotkać na zlocie.:)

Szerokości i przyczepności!;)))
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2020, 09:40:22 pm wysłana przez nahtah »

Tehen

• drezyny.eu
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2020, 01:21:10 am »
Witam z centralnej Polski :)

Co było powodem przesiadki na piona?
Przecież to tak... nie po bożemu ;)

Albo poziom i wygoda albo wydasz w cholerę kasy na różne kierownice i siodełka tylko po to żeby w końcu i tak kupić sobie rower poziomy.

Edo1

• sympatyk
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2020, 12:40:08 pm »