Witam! Super rowerek, mój ulubiony typ - TRAJECZKA

. Jeśli masz jakie takie pojęcie o spawaniu

, a widzę, że masz to śmiało dorabiaj przednią amortyzację, bo polskie drogi jeszcze długo będą pozostawiały wiele do życzenia jeśli chodzi o stan ich nawierzchni. Muszę się tu zgodzić z moimi przedmówcami co do prowadzenia łańcucha - im więcej załamań na części aktywnej łańcucha, tym ciężej. Ja w swojej trajce miałem na początku tak samo poprowadzony łańcuch jak Ty i ciężko było to bujnąć. Teraz po paru modyfikacjach jest miodzio, a więc linia łańcucha w miarę możliwości jak najbardziej prosta. Muszę również zgodzić się z kolegą maćkiem70 co do mocowania kiery - gruba oś to podstawa, aby w przyszłości uniknąć niemiłych niespodzianek ( tym gościem,co złamał oś kierownicy nie chwaląc się byłem ja

, aczkolwiek oś wytrzymała 3 lata ). Widzę więc, że z niektórymi rozwiązaniami idziesz w dobrym kierunku. Trzymaj tak dalej, a na pewno wyjdzie Ci super rumak - ta czerwień - miodzio - Ferrari jak nic

. Pozdrawiam i życzę sukcesów, no i witam w gronie poziomo zakręconych.