Autor Wątek: Elektryfikacja roweru wersja EASY - koła 20, 26 i 28  (Przeczytany 2804 razy)

Mociumpel

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 455
Elektryfikacja roweru wersja EASY - koła 20, 26 i 28
« dnia: Sierpień 26, 2014, 11:47:07 pm »
taka pomysła dla leniwych ale zasobniejszych w kasę lub dla majsterkowiczów:
http://nmbikes.wix.com/nmbikes#!dbrevo/csdp

DeVilio

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 815
  • ROWER POWER! :D
Odp: Elektryfikacja roweru wersja EASY - koła 20, 26 i 28
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2014, 10:15:11 am »
Ciekawa rzecz, ale ceny nieznane, tylko 250W dla poziomek w naszym przypadku to troszkę niewiele, zasięg DO 40km to również bardzo mało... plus nie dokopałem się do ceny tego ustrojstwa. Tak czy siak ciekawa rzecz np. dla dziadków, którzy chcą jeździć na rowerze, ale sprawność nie jest już jak dawniej... innych zastosowań raczej nie widzę.
Bottecchia American FatBike.
Flevo Racer
...i to nie koniec... ]:->

dziantek

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 308
Odp: Elektryfikacja roweru wersja EASY - koła 20, 26 i 28
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 27, 2014, 12:42:30 pm »
Niżej podobnie...kompaktowa i wymagająca minimum obsługi koncepcja zelektryfikowanego tyłu według SRAM'a:

https://www.sram.com/sram/urban/products/sram-e-matic

O ile dobrze wyczytałem, silnik jest sparowany z dwubiegową piastą planetarną i wszystko odbywa się automatycznie, bez udziału manetek. Całkiem estetyczna wizja roweru z gołą kierownicą, bez linek, pancerzy etc, ale raczej tylko lub przede wszystkim w miasto.