Dorzuć do tego zawieszenie przód tył, koła 20", opony 2.20" i w zasadzie stały rozkład masy leżąc, dwa tygodnie jazdy po róznych nierównościach z pompowaniem opon w róznych ustawieniach i voila masz dwie złote wartości do jazdy uniwersalne do jazdy pod teren szutrawy i asfaltowy bez pływania - o typowo kostkowym nie mówie bo do takich cisnienia opon MUSZA byc zdecydowanie niższe (nawet przy psiadanym zawieszeniu).
Dla mnie jest to 47 PSi przód i 42 PSi tył plus stałe nastawy na amorach - i to jest realna korzyść z wiedzy zdobytej dzieki internetom

... 6-7 lat temu ...
PS - w miedzyczasie superduper szybkie opony zostały zamienione na nieprzebijalne - bo co z tego że były szybkie skoro mientkimi będąc i haratane szkłem, ostrym kamieniem i takie tam były dziurawione czasem 2-3 razy w jedna jazdę.
Obecnie od 3 lat ZERO DZIUR choc widać że sa zmęczone "dziurami do zielonego" (do wkładki antyprzebiciowej) - ale jeżdżą dzielnie dalej ...