Autor Wątek: Czy na tym forum jest miejsce dla MotoRowerzystów na poziomie??  (Przeczytany 10927 razy)

caxap

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 45
Odp: Czy na tym forum jest miejsce dla MotoRowerzystów na poziomie??
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 25, 2012, 07:32:44 pm »
No i zrobił się nam wątek drwalsko leśny :):D
Ale ważne że temat żyje!!!
Kolega pajak_gdynia ma rację, w sumie z piły niewiele zostaje, a już na pewno nie łańcuch!!!!!
A sam silnik to dwusuw ze wszystkimi swoimi "zadami i waletami"
Co do sprzęgła to może macie rację.... a może nie. W końcu pocket bike`i jakoś jeżdżą na identycznych sprzęgłach. Chociaż nie mam pojęcia jaką to ma żywotność. No i taka ciekawostka. Był sobie kiedyś motorower Romet Pegaz (czy też Kadet-Pegaz). Wyposażony był w silnik "kwadraciak" (kto miał Komara albo Motorynkę wie o co chodzi), który był o tyle ciekawy że miał pedały, w głowicy dekompresor, jeden (zablokowany) bieg i odśrodkowe sprzęgło. Jak znajdę stare zdjęcia z demontażu to wstawię. Wyglądało identycznie jak w pile i działało!!!
No i tak BTW, Yin bądź uprzejmy wrzucić fotki tego mocowania zębatki do szprych. Nie chcę znowu wyważać otwartych drzwi :) txh
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2012, 08:28:45 pm wysłana przez caxap »

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4079
Odp: Czy na tym forum jest miejsce dla MotoRowerzystów na poziomie??
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 25, 2012, 09:44:21 pm »
No i tak BTW, Yin bądź uprzejmy wrzucić fotki tego mocowania zębatki do szprych. Nie chcę znowu wyważać otwartych drzwi :) txh

Proszę bardzo:

http://www.kingsmotorbikes.com/FA_Q.htm

http://www.cheapmotorizedbicycles.com/install-align-rear-drive-sprocket-a-16.html

+ Ogólny przegląd częsci chińskiego kitu: http://santacruzmotorized.com/parts.html

s8y

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Czy na tym forum jest miejsce dla MotoRowerzystów na poziomie??
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 26, 2012, 01:24:09 pm »
zapomniałem dodać, gaźnik w pilarkach jest chyba puszkowy (jest mały i może pracować w każdej pozycji niezależnie od wychylenia w przeciwieństwie do pływakowych). raczej bym go nie wymieniał na pływakowy.
silnik jest raczej często serwisowany/czyszczony ale to głownie dlatego że pracuje w ciężkich zapylonych warunkach.
Z książki serwisowej dowiesz się na ile godzin pracy liczona jest pilarka.