Słowo się rzekło, ja zagorzały przeciwnik elektryfikacji elektryfikuje K3 ( oczywiście w celach poznawczych).
K3 został rozmontowany do gołej ramy, rama bedzie dopieszczana przed elektryfikacją.
Na razie postawiłem na silnik 450 W z Magmy + PWM
Bateria z ogniw LI ION - bateria 7s12p - 7 pakietów po 12 ogniw 2200 mAh - co daje 84 ogniwa ( zakupione na allegro po 4,50 / sztuke - sanyo, z demontazu )
napiecie 25.9 - 29.4 V
pojemnosc - 26,6 Ah
ładowarka - turnigy accucell-8150
dzisiaj polutowałem baterie, pierwsze testy wyglądają hm... oszałamiająco, tzn jestem oszołomiony po probie bezpośredniego ( na krótko) podpiecia silnika do tej baterii, jak mi oszołomienie minie to podlutuje PWM ( sterownik/regulator)
oczywiscie zanim to wszystko zebralem do kupy, musialem sie przebic przez forum.arbiter.pl