Rozstaw otworów pod adapter względem osi koła nie jest problemem - takie rysunki ja też mam, ba nawet już kiedyś robiłem haki na przód do mojego "lefty'ego". Problem jest w indywidualnym kształcie tylnego trójkąta/tylnego wahacza. Jeżeli wahacz jest jednobelkowy z profili - jaki kształt i rozmiar profilu? jak zakończony (kąt)? czy hak ma być po zewnętrznej stronie wahacza czy po wewnętrznej? Jeżeli tylny trójkąt/wahacz jest konstrukcją przestrzenną, to pod jakim kątem zbiegają się rurki? Jakie mają średnice? Jeżeli tylny trójkąt jest gotowy a trzeba dospawać tylko mocowanie tarczówki, to jaka jest geometria tego trójkąta?
Za dużo indywidualnych uwarunkowań - wg mnie nie ma uniwersalnego haka. Muszą być konkrety.
edit: hak są z blachy 8mm a zębatki z 4mm więc nic z tego. Ścinki jednak zachowam.