Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Inc0 dnia Grudzień 07, 2018, 08:55:21 pm »
zabierzcie mu banany jeszcze sobie krzywdę zrobi;P
12
Techno elektryfikacja / Odp: Zestaw do konwersji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Inc0 dnia Grudzień 07, 2018, 08:54:22 pm »
moze kolega lubujacy sie w lowbudżetowych zestawach sie zaiteresuje bardziej budżetową konstrukcja niz ta z magmy https://www.youtube.com/watch?v=-Sh-eBzxF2U
13
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez danielm55 dnia Grudzień 07, 2018, 08:00:38 pm »
Niech MOC będzie z wami chłopaki.
Bawcie się dobrze.
A co ja chciałem czy na co się uparłem to już nie istotne.
Nie musicie się tym przejmować.
Pozdrawiam.
14
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Inc0 dnia Grudzień 07, 2018, 06:47:35 pm »
Tak jak pisałem, kontynuacja tego wątku nie ma najmniejszego sensu.
Myślałem, że to forum jest na ciut wyższym poziomie ale to jest jednak ten niski - leżący.
próba nawiązania głębszej rozmowy kończy się wyzwiskami, nie zdążyłem poruszyć nawet wątków nasycenia i parametrów rdzenia czy kwestię strumienia magnetycznego, ale dla niektórych to byłby już kosmos. Najważniejsze są tylko trzy parametry: napięcie, prąd no i oczywiście MOC !!!  i WATY !!! 
Przecież to jest perpetum mobile, kolega Inc0 powinien dostać Nobla.
Ja się dziwię, ze producenci silników na to jeszcze nie wpadli.
Przecież zamiast dziesiątek różnych modeli wystarczy wyprodukować tylko jeden rodzaj silnika i do tego odpowiednie sterowniki i mamy całą gamę silników. Jedna linia produkcyjna i ogromne oszczędności.
Ja może czasami i sięgnę po kilku procentowy napój, bo wszystko jest dla ludzi.
Ale kolega Inc0 to widzę, że chyba regularnie zażywa coś znacznie mocniejszego i jakieś klapki ma na oczach skierowane tylko w jednym kierunku - MOC !!! MOC !!! i MOC!!!
Piszcie sobie co chcecie mnie już nie interesuje ten temat.
Pozdrawiam.
Wesołych Świąt.
klapka mi upadła i zauważyłem ze kolega się pożalić raczył na niski poziom no ale to forum ..poziome wiec jako tako niski ale poziom jest tu niejako na miejscu :p , co do wyzwisk kolega zacytuje te wyzwiska i zwróci się do admina, admin z radością tego bezkulturalnika który kolegę niecnie zwyzywał zbanuje.
Wracając do meritum, kolega się podzieli tajemnicą co spożywa to może, gdy tej ambrozji  zażyje, to  może wtedy się mi uda i zdeprecjonuje sie do poziomu kolegi.
15
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mociumpel dnia Grudzień 07, 2018, 06:31:12 pm »
Oczywiście że pawe przednie - tak jest bardziej prawilnie ...
Póki co jednak zostawię kwestię elektryzacji mojego "wehikla" na później - mam mocne nogi i korzystać chce tak mi dopomóż wartki organiźmie mój ...
16
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Inc0 dnia Grudzień 07, 2018, 06:01:01 pm »
... - konwersja na przednie koło z przekładnią i tak jest najlepsza ;)
które? prawe czy lewe ;)
17
Techno elektryfikacja / Odp: Moment a maksymalna prędkość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mociumpel dnia Grudzień 07, 2018, 04:48:08 pm »
kolega danielm55 moim zdaniem uparł się aby udowodnić, iż NIE DA SIĘ porównywać parametrów DWÓCH silników bez ich zapięcia w tym samym konfigu rowerowym - i ma po części racje bo aproksymacja innego silnika przez zmianę parametrów zasilania (bo silnik na to pozwala) czy to napięcia czy prądu nie da oczywiście w warunkach laboratoryjnych TYCH SAMYCH wyników Wat/moment/obroty ale i tu moim zdaniem aptekarska dokładność nie ma istotnego znaczenia bo w praktyce jedno jest istotne - takie dopasowanie elementów całości aby przy możliwie niskich kosztach uzyskać najtańszy ale najdalej jadący napęd ale z możliwością "przesterowania" parametrów znamionowych celem np. przyspieszenia w czasie wyprzedzania. No i tu moim zdaniem kolega danielm55 po prostu "uparł się" nie zauważyć (pewnie specjalnie powodując niepotrzebny zgrzyt) wprowadzając niepotrzebne torsje ;)
temat jest jak najbardziej wart uwagi ale wskazane byłoby nie upierać się aby wyliczać parametry z linijką tylko wskazywać kierunek - konwersja na przednie koło z przekładnią i tak jest najlepsza ;)
18
Sznurki / Odp: Poziome ciekawostki ze świata
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yin dnia Grudzień 07, 2018, 04:12:27 pm »
Zgrabnie mu to velo wyszło :)

Z innej beczki - ghost rider: https://www.youtube.com/watch?v=Bidn4J8Ntkc
19
Sprzedam, kupię / Odp: Low Racer
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yin dnia Grudzień 07, 2018, 04:11:20 pm »
Heej Chris fajnie że wróciłeś :)

W zeszłym roku na highracerze z owiewką złamałem magiczną granicę avg 40 na 100km
po zaledwie miesiącu treningów. Sory za offtop.

Gratki, skrobnij coś więcej- na jakim konkretnie rowerze, owiewka przód tył, całość?
20
Techno elektryfikacja / Odp: Zestaw do konwersji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yin dnia Grudzień 07, 2018, 04:05:36 pm »
Też zaczynałem od silników z magmy ale wtedy na rynku był znacznie mniejszy wybór jeśli chodzi o huby. Ok na my1016 można zbudować całkiem sensowny napęd rolkowy, my1018 to ten przekładniowy o ile dobrze pamiętam oznaczenie - kolega Toft robił na nim mida, później ja zresztą też: https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=3252 Choć jak się okazało wybór korb trialowych się nie sprawdził, nie wytrzymały obciążeń. Na obu tych silnikach można też zrobić całkiem sensowną przyczepkę pchającą: https://www.youtube.com/watch?v=yCs3Qr9-jQ8 Co jest fajnym rozwiązaniem bo można łatwo przenosić napęd między rowerami.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10