Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Przywitalec / Odp: Witam serdecznie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej K dnia Dzisiaj o 10:46:26 am »
Myślałem, że to z powodu siwych kłaków brak mojego lepszego widzenia i niekumatość wynika.
A tu Yin dowód daje,  że niekoniecznie. Żadnych siodeł "deskowych" nie znalazłem.
(no chyba, że tak laminatowe są nazywane)
Więc jeszcze raz.
Klikamy na yinowego linka.
Otwiera się strona z górnym paskiem.
Na nim  poza adresem firmy są wyrazy; firma, produkt, koncept, zamów, dystrybutorzy itd.
Klikamy "produkt"  i 6 pojazdów się ukazuje.
W drugim rzędzie pierwszy z lewej  ten właśnie trójkołowy Semi-Recumbent się znajduje .
Prezentowane na nim siodło laminatowe (w mojej firmie nazywane jest Nazca M)
kupione zostało prawdopodobnie u p.Rocka.
Ma je w ofercie, a ja takich na Polskę nie sprzedawałem.

Kubo...Jak obaj wiemy PROFESJONALIZM we współczesnym świecie różne oblicza posiada.
Są np. produkty dobre ale słabo się - np. z braku dobrej reklamy - sprzedają.
Są też produkty gówniane lub gówniane bardziej, ale dzięki PROFESJONALNEJ reklamie
jak ciepłe bułki idą.
W naszym (wspomnianym) przypadku ładna stronka jest, PREZES Jacek S.  też jest,
więc wszystko na pełen "profesjonalizm" wskazuje.
Niewątpliwie sporo naiwnych się znajdzie.
Mnie tego typu pojazdy - zabawki nie przekonują i nie kręcą.
Doświadczenie mówi mi, że tyle ruchomych części w konstrukcji ramy pojazdu prędzej czy później nawalać zacznie.
Umieszczenie takiego siodła i w takiej pozycji o kompletnym dyletanctwie konstruktorów świadczy.
Bo co by ktoś nie mówił czy pisał w poziomej jeździe geometria zasadniczą rolę odgrywa.
Zaś geometria tego Semi-Recumbenta  PRZERAŻA.
 
I tu wracamy do tematu próbowania pojazdów.
O czym już w 2019 "roroch" pisał i ja - przy jego wsparciu i upartym oporze nowych budowniczych
- wciąż go drążę
Pisałem kiedyś o perfekcyjnie wykonanym przez inżyniera z zakładów Mercedesa, trójkołowcu pochylnym i przez mojego importera kupionym. Waga super ( ok.22 kg), wykonanie perfekt, części super, cena zacna (6 tys. Eu) i kolejka oczekujących już się ustawiła.
A ja "durny" po próbnych jazdach  za darmo bym go nie chciał.
No chyba, że ze wzgl. na podzespoły .

Kto w moje pisanie nie wierzy, niech weźmie laminatowe siodło (a jest ich w kraju dużo) trajkowe,
w pozycji jak na zdjęciu ustawi i usiąść spróbuje.
To siodło ze zdjęcia (Nazca M) ma mocniej podgiętą część górną (gniecie w kark) niż te inne moje trajkowe, więc bardziej męczeńską pozycję zapewni.
A pole manewrowania nim zbyt duże nie jest.
Czyli?
Panowie budujący po raz pierwszy. Najpierw próbować, próbować, próbować.
Potem zaś do budowania przystąpić.
2
Techno / Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej K dnia Dzisiaj o 09:14:47 am »
Od 27 lat robię siodła i pokrowce. I do trajek i do jednośladów. Siodeł mam ponad 20 modeli.
Ceny wg forumowych opinii b.przyjazne.
Pisz na priv.
3
Techno / Odp: 3 koła bez spawania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez oblivion dnia Dzisiaj o 09:07:52 am »
Hej, trzymam kciuki, też myślałem o budowie bez spawania ale ostatecznie spawał mi znajomy (juz trzecią ramę).
4
Techno / 3 koła bez spawania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barba dnia Styczeń 18, 2021, 11:40:32 pm »
Plan jest prosty. Zbudować coś możliwie bez użycia spawarki itp. Da się to wiem. I wiem że mogę się powtarzać. Deja vu itp. Dajcie szansę marzeniom. Sporo już się naoglądałem na YT i naczytałem itp. Trochę zaniedbałem temat to wiem. Latka lecą ale możliwości finansowe rosną. 

Moje wymagania to 3 koła (2 z przodu a 1 napędowe z tyłu). Chcę zachować wymiary roweru czyli max. szerokość 90cm oraz możliwie krótką długość.

Optymalnie jeśli chodzi o koła planuję 2x20? i 29?/28?. Dostępność opon i obręczy spora i jest z czego wybierać. Układ hamulcowy bębny/tarcze. No tak, planują projekt otwarty z możliwością dogodnego wyboru.

Materiał aluminium. Nie trzeba malować, można wiercić i łączyć narzędziami i materiałami ogólnodostępnymi.

Tyle słowem wstępu. Aktualizacja co wymyśliłem jak tylko czas pozwoli. A tak btw. inspiracją są plany/opisy Thunderbolt R. Horwitz. Muślę że można coś w tym stylu opisać/zaktualizować i udostępnić w oparciu o możliwości dzisiejszych czasów.

5
Techno / Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barba dnia Styczeń 18, 2021, 10:47:57 pm »
Napiszę tu aby ktokolwiek odczytał.
Witam po 10 letniej przerwie  ;D
Nic się nie stało jedynie biodro na cruzeszicie ucierpiało. Nie polecam i wrogiem jestem.
Nadal boli a NFZ mnie już .......!

To było słowem wstępu a teraz na poważnie:

Gdzie zakupię dobry fotelik do 3 kołowego roweru (2 koła z przodu a jedno napędowe tył?)
Kiedyś był sklepik z różnymi fotelikami (rozmiary) i pokrowcami (różne materiały) w PL.

Które przeguby kulowe są polecane (słyszałem o trefnych u któregoś ?producenta trajek? więc pytam czego nie brać i u kogo.

Sporo się zmieniło i dużo osób się mądrzy w tematach najróżniejszych więc nieskromnie będę też coś doradzał. Małe doświadczenie (10y) w pionach i 2y w e-hulajnogach i wciąż rośnie. Ja urosłem do 100++ więc postaram się jechać grubo. Bla, bla, bla.

1. Fotelik + pokrowiec
2. Przeguby (na osie obrotu zwrotnic sztywna rama)

Pzdr
Piotr


6
Przywitalec / Odp: Witam serdecznie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez klubowy dnia Styczeń 18, 2021, 05:40:08 pm »
Ale pisałeś Macieju żeby na zimne dmuchać i zawodowcom ufać.... To teraz po czym ich poznać? Stronka jest, możliwość konfiguracji też. No wygląda całkiem ładnie...
7
Przywitalec / Odp: Witam serdecznie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Yin dnia Styczeń 18, 2021, 05:08:11 pm »
Chodzi o te "deskowe" siodełka? Wszak siodełko to nie jest część trwale zintegrowana, wymienić można na dowolne pasujące - poziome też :) Tym czterokołowym zielonym miałem okazję trochę pośmigać na zlocie w Żyrardowie, o ile na drodze poziome jeszcze dało by radę to w terenie trzeba czasem zadek dźwignąć i dać ciężar ciała bardziej z tyłu stąd decha bez oparcia. Te ev4 ( tzn niektóre modele) mają inna imho wadę: te silniki z przekazaniem łańcuchowym napędu to niepotrzebna komplikacją konstrukcji i dokładanie konieczności serwisowania łańcucha. Układ z silnikami hub w kole moim zdaniem był by lepszy.
8
Sznurki / Odp: Poziome ciekawostki ze świata
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej K dnia Styczeń 18, 2021, 03:43:03 pm »
Urlopując w domu taki bardzo zacny Velomobil znalazłem.
http://www.velomobil.no/theis_westergaard.htm
9
Przywitalec / Odp: Witam serdecznie.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciej K dnia Styczeń 18, 2021, 01:44:54 pm »
W dziale "Sznurki" Yin linka do strony warszawskiej firmy (https://www.ev4.pl/index.html)
zamieścił. Klikamy Produkt i cała kolekcja się ukazuje.

Zdjęcie  trajki Semi-Recumbent, moje niezbyt pochlebne opinie o amatorach jakie do tej pory tu zamieszczałem potwierdza i doskonale udowadnia czym NIEKOMPETENCJA  jest.
Czy Ty Kubo czy inni zwolennicy amatorstwa  jazdę w tej pozycji i na takim siodle jakoś sobie wyobrażacie???
Bo ja nie.
Owszem w tej pozycji ok. 30 lat jeździłem i bardzo dużo tego typu pojazdów zrobiłem,
ale siodła odpowiednie były.
Kuba takie do wożenia synka dostał.
10
Przywitalec / Odp: Hejko
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tehen dnia Styczeń 18, 2021, 11:55:31 am »
Słuszny wybór i na pewno nie będziesz żałował.


Strony: [1] 2 3 ... 10