forum.poziome.pl

Rowery poziome - forum dyskusyjne => Sznurki => Wątek zaczęty przez: Rumcajs w Lipca 12, 2010, 08:04:32 am

Tytuł: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs w Lipca 12, 2010, 08:04:32 am
Gostek jest niesamowity:

http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?f=29&t=13832&start=0 (http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?f=29&t=13832&start=0)

(http://img594.imageshack.us/img594/6383/chalkyprotofront.th.jpg) (http://img594.imageshack.us/my.php?image=chalkyprotofront.jpg)
Tytuł: Odp: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: trajk-o-ciklista w Lipca 12, 2010, 11:16:45 am
Może niesamowity, ale trajk brzydki jak noc :D

Tytuł: Odp: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs w Lipca 12, 2010, 03:04:54 pm
Zgodzę się, ale - co w rowerze jest ważniejsze: estetyka czy komfort? Ponadto - gust to sprawa dyskusyjna (jeden woli teściową, drugi - córkę, a trzeci - zbiera znaczki ;) )..
Tytuł: Odp: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: MaciejDlugosz w Lipca 12, 2010, 07:05:18 pm
Jeśli dobrze kojarzę to trajka zrobił koleś z USA i zastosował w nim amortyzatory powietrzne z sektora samochodowego. Wyszło go bardzo tanio i był zadowolony z rezultatu.

(http://lh6.ggpht.com/_c7WVBLk5Z0E/S4pKfkbBhBI/AAAAAAAACN8/z1-OMnxMUd8/s576/109038_4mg.jpg)
Tytuł: Odp: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: igorc w Lipca 13, 2010, 01:01:50 am
no więc stopień zapętlenia technologicznego osiągnięty w maksimum w tym trajku
Tytuł: Odp: Sposób na amortyzację trajki
Wiadomość wysłana przez: Rumcajs w Lipca 13, 2010, 08:43:23 am
Dokładnie tak :) !! Wszystko można skomplikować, ale dla mnie rower jest jedną z tych rzeczy, gdzie nadmiar techniki przeszkadza - komplikacji powinno być tyle, żeby w trasie móc wykonać naprawę bez warsztatu o pojemności sporego garażu. Choć faktem też jest, że nie mogę przejść obojętnie obok takiego zaangażowania technicznego nie odczuwając czegoś w rodzaju podziwu dla samozaparcia konstruktora :).

Tu są linki do innych informacji:

http://autospeed.com.au/cms/A_109615/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_109615/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_109618/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_109618/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111091/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111091/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111092/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111092/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111098/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111098/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111099/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111099/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111100/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111100/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111101/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111101/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111232/article.html (http://autospeed.com.au/cms/A_111232/article.html)
http://autospeed.com.au/cms/A_111095/article.html?popularArticle (http://autospeed.com.au/cms/A_111095/article.html?popularArticle)

Polecam chociażby pobieżne zapoznanie się z nimi - gostek opisuje nie tylko samą konstrukcję, ale i np. sposób sterowania czy niesamowicie prosty sposób na zweryfikowanie budowy ramy.