forum.poziome.pl
Rowery poziome - forum dyskusyjne => Sprzedam, kupię => Wątek zaczęty przez: Chris w Września 04, 2024, 08:23:14 am
-
Siemanko
Jak w tytule kupię blat do korby 80T najlepiej z rozstawem śrub BCD 130 ale inny rozstaw też mogę przygarnąć, najwyżej korbę zmienię :D
Znalazłem oczywiście takie blaty na aliexpress ale może komuś wala się coś po szopie to by mi trochę taniej wyszło ;)
-
Mam w garażu 70T bodaj, ale wygląda to dosyć szkaradnie. Zdjęć nie mam, a sprzęt odległy o 1.200 km...
Jak poczekasz do końca września (pewnie nie) to mogę podesłać foty i podrzucić ;)
P.S. Zamierzasz pieszych mielić na ściezkach rowerowych czy jak? ;)
-
Biorę ;D
Odezwę się na koniec września.
To do mojego cudnego projektu Rekordu Polski.
Niestety blat 64T raczej nie napędzi kółek o obwodzie 770mm tak bardzo jakbym chciał ale zobaczę jak to wygląda w praktyce bo na razie z wzorów wynika, że będzie słabo.
-
Ostatecznie można wypalić na laserze .. jak będziesz chciał to Ci wygeneruję dxf ... niestety po wypaleniu potrzebna obróbka a to może być pracochłonne.
Mam wypalony nowy do swojego flevo ... ale jeszcze go nie założyłem.
-
Mam prośbę MyIden
Czy mógłbyś mi podać średnicę tego blatu mierząc tuż poniżej linii łańcucha?
-
To do mojego cudnego projektu Rekordu Polski.
Niestety blat 64T raczej nie napędzi kółek o obwodzie 770mm tak bardzo jakbym chciał ale zobaczę jak to wygląda w praktyce bo na razie z wzorów wynika, że będzie słabo.
Może popracuj nad kadencją? ;)
Jaką kadencję masz obecnie? 60? 70? ;)
-
No na Kaszebe miałem coś chyba koło tego ;)
Na sesjach treningowych mój max wyniósł 144 ale to liczone było bez czujnika w systemie dziesięciosekundowym.
Potem miałem stan przedzawałowy ;D
A właśnie rekord będzie typowym sprintem na ostatnich metrach jak w kolarstwie torowym.
-
Jeśli naprawdę zależy Ci na prędkościach to nie-stety ale kadencja i kadencja i kadencja.
Ja ograniczając się do strefy 2 musiałam nauczyć się krecić szybciej i dzieki temu mimo korzystania "ze starych" biegów obecnie mam wyższe prędkości :)
Masz jakiś pomiar HR? Mocy?
-
No niestety natalko, ale nie mogę się z tobą zgodzić. 90 % ludzi ma największą skuteczność przy 90rpm. Owszem, można podciągnąć pod 110-120, ale to już idzie para w gwizdek. Jedynym rozwiązaniem są odpowiednio zestopniowane przełożenia o zakresie dobranym do planowanej prędkości.
Chris, a może przekładnia pośrednia? Będziesz miał większą ilość przełożeń.
-
80T to już kawał blatu! Jeśli szukasz czegoś używanego, warto przejrzeć fora rowerowe, grupy na Facebooku, OLX, czy Allegro, bo czasami można trafić na fajne okazje od osób, które zmieniają konfigurację roweru. Warto też rzucić okiem na grupy kolarskie czy szosowe ? tam często ktoś ma części, które już mu nie są potrzebne.
Jeśli chodzi o AliExpress, to rzeczywiście są tam takie blaty, ale jeśli zależy Ci na szybszej dostawie lub lepszej jakości, możesz poszukać na stronach takich jak Chain Reaction Cycles, Wiggle, czy Ebay ? czasami da się trafić na przeceny lub oferty outletowe.
___________________________
witamina e jaka najlepsza (https://www.medipakiet.pl/blog/witamina-a-wlasciwosc-zrodla-zastosowanie/)
-
No niestety natalko, ale nie mogę się z tobą zgodzić. 90 % ludzi ma największą skuteczność przy 90rpm.
No niestety klubowy, ale nie czytasz ze zrozumieniem.
Nigdzie nie pisałam, że kadencja ma być rzędu 100 czy 200 albo 500 RPM :D
Zobacz ile napisał Chris :D
Co do przełożenia pośredniego - Chris ma popełnić REKORD PRĘDKOŚCI więc musi mieć napęd działający ze 100% skutecznością.
Wszelkiej maści przęłożenia pośrednie to strata energii. A tu będzie się liczył prawie każdy Watt.
Najlepiej wręcz by było, aby Chris miał rower z 1 łańcuchem przenoszącym moc z blatu na koło. Bez rurek prowadzących łańcuch czy nawet rolek jak w cruzbike czy innym FWD.
Babba: sprawdzałam jakiś czas temu na Amazonie i na Ali i ceny są albo kosmiczne, albo części dobrych nie ma.
-
natalko stety stety. Chris post przed tobą pisał o osiąganej kadencji 144, czyli kręcić umie, a ty mu piszesz o kadencji... a tymczasem musi dobrać przełożenia. Niestety nic więcej nie napisał o sposobie bicia tego rekordu, czy start jest z miejsca, czy może ktoś go wspomóc przy rozpędzaniu, jak długa jest część rozbiegowa, jaka pomiarowa itp. Więc nie wydaje mi się że samą kadencją i z ostrym kołem będzie ten rekord. A jeśli będzie miał ograniczony dystans rozbiegu, to właśnie duża ilość przełożeń pozwoli w pełni wykorzystać moc Chrisa.
-
natalka nie mam żadnego pomiaru mocy i na starość nie będę się tym chyba zajmował.
Co do sugestii napędu to jest on bezpośredni tak jak napisałaś, napęd jest na przód jak w cruzbike tylko tutaj nie trzeba skręcać ;)
klubowy dziękuję za radę ale biegi tutaj mi nie pomogą, start będzie z postoju a sam odcinek przejazdu to koło 300 m.
Celem jest uzyskanie prędkości maksymalnej tak jak się to robi w typowych rekordach kolejowych.
Szczegóły muszę jeszcze ustalić z Biurem Rekordów ale to dopiero po testach na torach i oficjalnym przyłączeniu się Muzeum do akcji.
babba dzięki, sprawdzałem już różne portale. Ten blat co mam teraz (64T) przyjechał do mnie z Litwy.
Niedługo relacja z budowy roweru
-
Celem jest uzyskanie prędkości maksymalnej tak jak się to robi w typowych rekordach kolejowych.
Szczegóły muszę jeszcze ustalić z Biurem Rekordów ale to dopiero po testach na torach i oficjalnym przyłączeniu się Muzeum do akcji.
Niedługo relacja z budowy roweru
Tadam. Żarcik oczywiście.
(https://api.sports-tracker.com/apiserver/v1/image/scale/664f4cc0db917326254edebf.jpg?width=2000&height=2000&fit=true)
-
Sorry że dopiero teraz, ot delegacja ... 65Z ale jeśli będzie za mała można narysować większą .. inny montaż etc.
Udostępniam na jakiś czas .. jeśli ktoś chce na przyszłość proszę sobie pobrać ...
https://myiden.noip.pl/index.php/s/89fKmwPSp8Peyop
-
Niedługo relacja z budowy roweru
Pamiętaj o piasecznicy 8)
-
Tehen nie będzie potrzebna ;D
Wstępny test ruszania i hamowania zakończony i poślizgu nie ma.
Nie mam doświadczenia z pojazdami kolejowymi i trochę drogi hamowania to potrzebuje nawet z 20km/h do, których udało mi się rozbujać sprzęt a potem przekładnia się "skończyła".
Za około tydzień ma być wysłany do mnie blat 120T. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
-
Zobaczysz na mokrym ;D
Ja to powtarzam zawsze, że na kolei są tylko dwa podstawowe problemy: rozpędzić żelastwo i potem to zahamować.
Reszta to formalność.
Nie wiem na którą oś masz napęd ale jak porządnie dociążysz to nie powinno zrywać przyczepności.
Czekam niecierpliwie na relację z budowy.
Blisko mam do Socho, więc nawet jakby była możliwość się wprosić na oględziny to ja chętny.
No i cytując Andrzeja Leppera: "Wice Wersal", zapraszamy do Piaseczna.
Mamy Niebieską strzałę i świecący nowością kawałek do bicia rekordów ;D
(https://scontent-waw2-2.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/460532533_27055926810687967_1766125877920557136_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=XTcPm63Pk4kQ7kNvgF8gxwW&_nc_ht=scontent-waw2-2.xx&oh=00_AYDjwgztUo4iz46GJ_v2AdTxjtqlicYYqJgppHizZSShwQ&oe=66F33284)
-
No i cytując Andrzeja Leppera: "Wice Wersal", zapraszamy do Piaseczna.
Mamy Niebieską strzałę i świecący nowością kawałek do bicia rekordów ;D
A w którym to miejscu jeśli można zapytać na tym obrazku może się rozpędzić bo nie dostrzegłem ?
-
No i cytując Andrzeja Leppera: "Wice Wersal", zapraszamy do Piaseczna.
Mamy Niebieską strzałę i świecący nowością kawałek do bicia rekordów ;D
A w którym to miejscu jeśli można zapytać na tym obrazku może się rozpędzić bo nie dostrzegłem ?
A co widzisz na obrazku i o czym rozmawiamy między wierszami?
-
Tehen 30 września mam spotkanie z kierownikiem MKW w Sochaczewie w sprawie uzyskania pozwolenia na testy.
Serdeczne dzięki za zaproszenie, odcinek piękny. Można się rozpędzić. Jak ustanowię rekord u nas to jak będę chciał go pobić to już wiem gdzie przyjechać :)
U nas taki krótki fragment z rondem też zrobili ale to tylko jakieś niecałe 300m.
-
Tehen 30 września mam spotkanie z kierownikiem MKW w Sochaczewie w sprawie uzyskania pozwolenia na testy.
Serdeczne dzięki za zaproszenie, odcinek piękny. Można się rozpędzić. Jak ustanowię rekord u nas to jak będę chciał go pobić to już wiem gdzie przyjechać :)
U nas taki krótki fragment z rondem też zrobili ale to tylko jakieś niecałe 300m.
Tylko ostro pod górkę.
Z drona tego nie widać ale podjechać tam to trzeba ostro deptać.
Podobno Łukasz teraz jest kierownikiem to będzie Ci łatwiej.
Sprawia wrażenie kumającego takie tematy :)
-
Dobra teraz rozumiem, że można tam zasuwać dzięki zjazdowi.
Ok.