forum.poziome.pl
Rowery poziome - forum dyskusyjne => Techno => Wątek zaczęty przez: woojtek1 w Stycznia 26, 2018, 02:21:22 pm
-
Tak jak w temacie. Czy takie wynalazki w ogóle istnieją?
-
A nie prościej kupić z krótszą rurą i ją wymienić?
-
Coś takiego?
http://www.spinner-usa.com/products.php?func=p_detail&p_id=26&pc_parent=5 (http://www.spinner-usa.com/products.php?func=p_detail&p_id=26&pc_parent=5)
Jakby co, to mam namiary na przedstawiciela na Europę.
-
Dziura: tak ten jest śliczny :) pewnie kosztuje ciężarówkę euro? I musiałbym wejść w tarcze?
Live Evil: no właśnie temat wymiany rur przerabiałem tylko teoretycznie. Znalazłem tylko jakieś archiwalne ogłoszenia z tą usługą. Przez co długo szukałem obecnego sprężynowego amortyzatora, bo wszystkie Cappa, i inne 1' były zbyt krótkie. Ale jak masz jakiś pomysł to dawaj. :)
-
Tak jak pisze liv_evil, istniejącą rurę odpowiednio skrócić, za tulejować i dospawać kawałek z używanego innego widelca. Zrobi to każdy rozgarnięty spawacz, po za czyszczeniu spawu nie poznasz miejsca spawania. W swoich dziwnych wynalazkach stosowałem tą metodę i nigdy się na tym nie zawiodłem, nawet w wyczynowych BMX.
-
ok. A mówicie, że krótsze 20' powietrzne na 1' to codzienność i kupię w pierwszym lepszym sklepie?
-
Mi się spawany amorek złożył , całe szczęście że wolno jechałem bo było by nie fajnie , też był spawany i po roku była kraksa
-
Mi się spawany amorek złożył , całe szczęście że wolno jechałem bo było by nie fajnie , też był spawany i po roku była kraksa
Ale sprawny, czy nowy ;) ?
-
Zawsze w miejscu spawania będzie rdzewiał ,amorek miał 2 latka jak został pospawany ,może źle może dobrze nie wiem bo sam tego nie robiłem ale pękł w miejscu spawu jak rozebrałem to było widać pęknięcie i rdzę , dobrze że skończyło się prowadzeniem roweru 4 km do pracy bo tam miałem najbliżej ( wracałem z 80km wycieczki)
-
I musiałbym wejść w tarcze?
to moim zdaniem akurat zaleta przy 20" - u mnie już dwa razy po ok 7 tys pękła obręcz i pechowo zawsze gdy byłem w trakcie kilkudniowego wyjazdu: i tu zaczyna się ból z dostaniem czegoś "od ręki" - w obu przypadkach skończyło się expresową wysyłką zapasu, który trzymam w garażu
-
Jeżeli powietrze nie jest konieczne, to w wersja ze sprężyną ma też uchwyty pod v-brake. Mam taki w swoim... i tarczę ;)
-
Tzn. Nic nie na siłę. Teraz bujam się na zwykłym i jeślibym zmieniał to na powietrze. Z tego to wyczytałem, to v brake też akceptuje...
-
Póki co jedna kompletna propozycja to grind, którego polecił dziura. (i pewnie w to wejdę) Może ma ktoś coś jeszcze na oku?
-
A ja chyba naobiecywałem gruszek na wierzbie- rura ma byc z gwintem czy bez? Bo ten mój polecany widelec to zdaje się pod jednocalowego a-heada jest...
-
W każdym lepszym serwisie rowerowym gwintują widelce.
-
Myślę, że faktycznie gwint nie byłby problemem. Gdzieś w P-niu pewnie to robią. Mój obecny amortyzator ma np. ręcznie robione ślizgi. Poprzednie stopiły się, bo lakiernik ich nie wybił przed wygrzewaniem ;)
-
Czyli co, z amorem powietrznym 20" z długą sterówką jedynką bida ? ;(
-
Ostatnio na Alledrogo były powietrzne Spinnery, nie pamiętam czy nie 1" właśnie. Nie wiem czy jeszcze są tam, ale jak nie, to warto poszukać w archiwum i napisać do sprzedawcy - nawet jak w tej sekundzie nie ma, pewnie może Ci ściągnąć.
-
Raffi wygrałeś srebrną łopatę ;-)
-
Niezły dualizm z tymi forami. :) Piszę na innym, a na tym dostaję odpowiedź ;) W każdym razie, po kontakcie z polskim przedstawicielstwem wiem, że 1 są, ale tylko OEM. Fabryka daje je tylko producentom. >:(
-
Kup Spinnera Grinda z rurą 1i1/8 cala oraz rurę sterową RST 1 cal z z tuleją redukcyjną.Wytnij starą rurę, wprasuj nową i po kłopocie.
-
Hmm... spoko, ale ja to mogę zrobić najwyżej w .... C-dur :) Prosty muzyk jestem ;)
Tzn. przerobić nexusa na smarowanie olejowe, to jeszcze, ale takie cóś? Hmm.....