forum.poziome.pl

Rowery poziome - forum dyskusyjne => Galerie => Wątek zaczęty przez: klubowy w Stycznia 26, 2016, 09:42:38 pm

Tytuł: Projekt CesaRock 2, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: klubowy w Stycznia 26, 2016, 09:42:38 pm
Witam!

Jako że sezon twórczy w pełni, chciałbym podzielić się nowopowstającym projektem.
Zacznijmy od początku:

Układ tadpole, 2x20' i 26' z dwunastobiegową piastą Sachs Elan:

(https://lh3.googleusercontent.com/jytUW8Ji33Mza12qfk0oh_3ZCkmmKJSRxMdG4UZFKgOQh0VuSg2F9m9YgJLyCxSlNXxP3oVGnRg=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/Am1kXjxJo9KwHk9vb6twPceRXfulTyn5bEEa_nEzCbxdsnfChdBulzVffvCfAXKRZwg1CMrUtVw=w418-h314-no)

Pierwsze przymiarki ramy, profil 30x30x1,5mm i 30x15x1,5mm

(https://lh3.googleusercontent.com/JcB4azsxhr24tG2oUAZIXeDDX51KGwjaSM1-d2hoBduH7QGwS07JIVLJmwMEyFPkRXOnu6EFnmA=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/S1xyKhsNziebcZkMEgiwL5cgJk0cBTPM9O-6oFsgWw1pzWPZbrJF0cFoBoTWuyj1_TFdty4xKyU=w437-h328-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/O2TJ3aGw-ua2qb000P4XY5Zj4D3L43KXztc3QgB29-K2kmqOsCeRbUIaLmvn-pvXdwcKof3zMWM=w468-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/VUtOoRoRvhkeQ4WC2x47O0DguAoO3wf04Q7ZKVKaDbinnx1IzaiwGsxp7VjAm8DRF6K8TKSyu6g=w437-h328-no)

Tu już na stoi o własnych siłach:

(https://lh3.googleusercontent.com/HGiJCd1ihoR6NSjMYDftrBWM_fCJKFQ3NGldyMeQEQuR1D3X4wksTX6KiW4vU28yR4uO2nrtiPM=w468-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/U2YQyEM-ytrq9i5r1L3bA0H1qrsjy2Dj1rU1UpwYSZG_lXyW6XQibn3yfbK5X4AP9LnbqapQd4Q=w831-h623-no)

No i na razie tyle, prace niestety wstrzymane na  około 3 tygodnie.

Tutaj link do albumu:

https://goo.gl/photos/QpCZMjJNsx4VmeHD8

Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: oblivion w Stycznia 26, 2016, 09:59:42 pm
Zapowiada się fajnie. Taki lekki negatyw na przednich kołach będzie?
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: tomek70 w Stycznia 26, 2016, 10:35:18 pm
Ciemność widzę ciemność :(
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: Yin w Stycznia 26, 2016, 10:42:38 pm
Potwierdzam - nie widać fotek.
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: oblivion w Stycznia 27, 2016, 09:17:02 am
fakt, wieczorkiem jeszcze były...
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: szydziu w Stycznia 27, 2016, 04:16:14 pm


No i na razie tyle, prace niestety wstrzymane na  około 3 tygodnie.


Pewnie dlatego nie ma fotek ;)
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: klubowy w Stycznia 27, 2016, 09:31:14 pm
Mam nadzieję że zdjęcia się już wyświetlają... 8)
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: oblivion w Stycznia 27, 2016, 09:37:51 pm
są ;)
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: tomo w Stycznia 28, 2016, 09:11:46 am
Poprzeczna belka nie za wiotka będzie? Przy takim załamaniu może nie wytrzymać IMO. Poza tym trajka bardzo na +.
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: klubowy w Stycznia 28, 2016, 09:49:05 am
oblivion, tak, koła tak zostają :D

tomo, poprzeczna belka rzeczywiście może okazać się ciut za wiotka, w razie czego dodam wsporniki. Na razie przy statycznych próbach na 90kg modelu jest ok, rower ma być do osoby o połowę lżejszej :)
Tytuł: Odp: Projekt CesaRock, czyli trajka z Cieszyna vol. 2
Wiadomość wysłana przez: klubowy w Lipca 06, 2016, 08:52:17 am
Veni, vidi, wykończyłem:

(https://lh3.googleusercontent.com/F2oEZjc2g7fQxWNcyKzcLYcbVY-t7ahx-iQhuNb-IljiZOgBhSLJR6k79iotYotCHtQU_j_8pNPQK8jDK7aziizGcbzfqGg4YBoe-hwLeIFOjaFAvsUCUFqqHKRBgoH7gBWF3e134ZIAh7SltLC1X83g1wzvl4k89Qq8agomPNHinRSUkJ17AniH2ea3or-XgA3lzfWj3vCpN3qeUcD9TB8LMb2eBDAhWBRpwh8DxGb0LtshaIc8lR6EvwN_TA9aiNfoFNDFnM6xP6bD_3BQB7tzb58zkEiWbgrAXms6CeU3-4EnZyPXpqe12lQJbCWxHfceDZT89iihGscARoSjQ1bUP9oFqcd5KG4IsiAwSCBkbs65gXsJuF_SZ6ILVr8_dILKI2BqgfLyeQSYfurkF52g9c41UzjKAsOC4xCC8T3SXBh9Mq7EnNm00RqpfDCHIYqdM-W_lCvT0B9voJA-Nf9NbmDf11pqUB6tCpo7Y0qwB-w2ZePleZmMmL5daE3SE0Zo7lfM-OUsti6PIvkmQ75LgEFAnazCDioY7r0bYEZdqEaNLlrJfeAkMpqSkTueuRhfvNGQgeUcd5PAp9L4PF8QLA=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/1MWQjA5NJ219VHasXJnTfbPjX4hfwqjZj-nYKtmUHOWFG7V2bm9sTv2gdcodXfzVQjosMi22UrY=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/7kf18M-d4SbH4-1Bo8CR1Xf5oDr47ja0CRHoZg4wDKf8pfVmjHf9L-BGozejuispgDsxekPDN9k=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/Lwce02ed8arvDp8rx69ExBX9qbrWlUw3DF2gnXhc-XUiIwEsNkzVKCLFmqvpH-JuWm3TsIzlrOU=w831-h623-no)

(https://lh3.googleusercontent.com/-d66jM-PQyD8sBfYxZRddXac_xzcZe5UaAVNqbrhppb6YhpYFc5mUBuhyRhWh-PIhH6WcdmWWqc=w831-h623-no)

Całość waży 25kg z pełnym osprzętem.
tomo - poprzeczna belka okazała się zbyt wiotka i dałem wspornik=)
Hamowanie na wszystkie trzy koła, każde oddzielnie (tył torpedo) - promień zawracania na "ręcznym" to tylko 2 metry.
12 biegowy Sachs spisuje się znakomicie.
Co najważniejsze, mogę go bezproblemowo wnieść/wynieść z piwnicy w bloku 8)