Prototyp kończony był "na cito", nie miałem czasu na testy przed malowaniem. Jesienią będę robił wersję 2. Tym razem nie oddam go, zanim nie przetestuję :)
Pomysł nad zmniejszeniem przełożenia układu kierowniczego może być dobry - sprawdzę. Przy okazji, zdaje się, że bardzo łatwo można go przerobić na rower "odwrotnego skrętu", wystarczy przekręcić kierownicę o 180 stopni i przyczepić drążek po przeciwnej stronie niż ramię widelca, to może być kolejny ciekawy eksperyment, po opanowaniu techniki jazdy skuteczna ochrona przed kradzieżą :)
Być może uda się opracować testową wersję z regulowanym pochyleniem rury sterowej i dobrać eksperymentalnie optymalny kąt.
Na produkcję jeszcze za wcześnie, ale kto wie? Kusi mnie to, znudziła mi się moja dotychczasowa branża. Na razie nie jestem pewien siły nabywczej naszego rynku. Prototyp kosztował mnie blisko 2 tys zł (nie licząc robocizny), ile musiałby kosztować taki pojazd w sprzedaży?
Zastanawiam się, czy przesunięcie haków w stosunku do osi widelca do przodu lub do tyłu jest równoznaczne ze zmiana pochylenia rury sterowej? Czy ktoś to testował w praktyce?
Poniżej zdjęcie dowodzące zalet długiej paki ładunkowej. Pasażerowie zdrzemnęli się w czasie jazdy i jak widać jest im wygodnie :)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/55015279/powrot.jpg)