forum.poziome.pl

Rowery poziome - forum dyskusyjne => Różności => Wątek zaczęty przez: darznur w Maja 08, 2014, 04:48:16 pm

Tytuł: Cruzbike RWD Pion
Wiadomość wysłana przez: darznur w Maja 08, 2014, 04:48:16 pm
Witam, tak myślałem gdzie umieścić ten temat czy w tekno czy w różne no i padło na różne.
Hmm, od czasu kiedy zrobiłem "żaglówkę" czyli RWD, moja "SS" czyli cruzbike stała w kącie i się kurzyła. W pracy zrobiło się trochę luźniej no i ... flex, wiertara poszły w ruch i rozpocząłem kolejną przeróbkę SS. Padło na fotel a dokładniej by był bardziej leżący. Operacja się udała i pacjent żyje.
I teraz dochodzę do sedna sprawy pierwsze primo:
"Żaglówkę", myślę, że po zrobieniu na niej jakiś 300km opanowałem ;D (opanowanie: płynne ruszenie i trzymanie toru jazdy), zostawiłem w pracy. Siadam na SS i szok: nie umiem jej opanować  :'( Pierwsze co przeszło przez głowę: To nie możliwe, tego się nie zapomina ale przez jeden tydzień "zapomniałem" jak się jeździ cruzbikem  :-[. Potrzebowałem około dwóch kilosów by opanować ją na nowo - teraz jest już wszystko git. Zimą tego roku ze względu na oblodzenie nawierzchni musiałem jechać pionem. ##$%*%%, takie i podobne słowa leciały z moich ust. Nie mogłem go opanować  >:(
I teraz drugie primo: jak często jeździcie albo staracie się jeździć swoimi różnymi konstrukcjami ?? Jak utrzymujecie formę ?? Wiem wiem, jazda jazda jazda, czyni mistrza mistrza mistrza  ;)
Tytuł: Odp: Crucbike RWD Pion przyzwyczajenia
Wiadomość wysłana przez: Yin w Maja 08, 2014, 04:59:47 pm
Jak na ostatnim spotkaniu śląskich poziomych próbowałem ujeździć cruza Karola to też topornie mi szło - odzwyczaiłem się :) Po długim nie jeżdżeniu na jakiejś z moich poziomek powrót do niej zajmuje te 10-20 km przyzwyczajenia przy czym z każdym km jest lepiej :) 
Tytuł: Odp: Crucbike RWD Pion przyzwyczajenia
Wiadomość wysłana przez: storm w Maja 08, 2014, 06:14:01 pm
@Darznur - pocieszę cię... Nie tak dawno z mojego Zółtka przesiadałem się na SLRa. Wrażenia bardzo podobne do twoich. W SLRze kierownica działa inaczej, w Żółtku tez inaczej. jeden zakręca jak niski przegubowiec, a drugi z kolei gdyby miał szerszy skręt kierownicy to by mógł robić slalomy w miejscu ;) W dodatku ze względu na małe wyprzedzenie, trzeba być na nim czujnym i szybciej przewidywać zdarzenia na drodze.