forum.poziome.pl
Rowery poziome - forum dyskusyjne => Sprzedam, kupię => Wątek zaczęty przez: boborli w Marca 14, 2014, 12:55:42 pm
-
Jak w tytule.Gdyby ktoś miał na sprzedaż chętnie kupię za "rozsądne" (nie znaczy małe) pieniądze.
-
Odświeżam temat.
Godziwie zapłacę. ;)
-
Witam, czy koniecznie musi to być Velogic? Może mógł by to być np. DEKERS? ;)
Mamy własne konstrukcje które tworzymy od 4 lat, nieustanie poprawiając ich parametry. Tworzymy zarówno trajki z możliwością adaptacji elektroniki, z zawieszeniem lub bez, pod indywidualne predyspozycje klienta.
Zapraszamy na jazdę testową :)
Pozostając do dyspozycji
Dariusz Gwadera 607 475 153
https://drive.google.com/folderview?id=0B3tCE-COnAVCYVdHMjJFVnBMQ1E&usp=sharing
https://drive.google.com/folderview?id=0B3tCE-COnAVCYVdHMjJFVnBMQ1E&usp=sharing (https://drive.google.com/folderview?id=0B3tCE-COnAVCYVdHMjJFVnBMQ1E&usp=sharing)
-
Skrobnijcie coś więcej na forum, najlepiej w osobnym temacie np w przywitalcu. Np. widełki cenowe ram, po ile goła, ile z malowaniem czy można u was zamawiać osprzęt i po ile ( foteliki robicie fajne, pewnie było paru było by też chętnych na pasty jednostronne itp.) Po za tym zapraszamy na tegoroczny zlot rowerów poziomych: http://forum.poziome.pl/index.php?topic=2056.0
No i oczywiście witamy i sukcesów życzymy :)
-
Niestety będę wybredny - wolałbym ramę zbudowaną z rur zamiast profili.
Profile niestety kojarzą mi sie z KMX-em
-
Nasze pojazdy budujemy jedynie w oparciu o profil, dla tego typu rozwiązań mamy opracowane wszystkie szczegóły i detale, rowery są bardziej funkcjonalne i mają o wiele więcej możliwośći adaptacji przy każdego rodzaju zastosowaniach. Dodatkowo ramę cechuję bardzo duża wytrzymałość na każdego rodzaju warunki terenowe. Jest przy tym solidna i wytrzymała. Stal o niskiej wadze a zwiększonej wytrzymałości, z której powstaje jest wykorzystywana w paralotnictwie.
Proszę o przemyślenie sprawy i ewentualny kontakt, nie taki diabeł straszny, jak go malują ;)
-
Z tego co pamiętam dosyć trudno jest dopasować jakikolwiek osprzęt rowerowy do kwadratowych profili - większość rowerów jest z rurek :)
-
witam nie do końca się zgadzam, ze trudno jest dopasować sprzęt rowerowy do kwadratownika
wszystko zależy od konstrukcji i przemyślenia co się chce mieć doczepione 8)
tak się składa ze produkuje trajki w oparciu o profil i rurki
i uważam ze łatwiej jest dorobić dodatkowe uchwyty np.pod silnik czy bagażnik bazując na kwadratowniku
już nie wspomnę o kwestii ewentualnych napraw powypadkowych
w każdym bądź razie ilu użytkowników tyle upodobań ,dlatego świat jest ciekawy ;)
-
"Rurowniki", "kwadratowniki" ?!
Ludzie! to także są rury tylko o przekroju kwadratowym, prostokątnym, eliptycznym itd.
-
Z tego co pamiętam dosyć trudno jest dopasować jakikolwiek osprzęt rowerowy do kwadratowych profili - większość rowerów jest z rurek :)
Kluczowe miejsce do mocowania, kierownica dalej jest z rurki 22mm ;) Robiłem rowery i z profili i z rurek - z obu da się zrobić fajny rower ale z profili jednak łatwiej :)
@dekers naprawdę jak podacie przykładowe ceny to łatwiej wam będzie o klienta.
-
Dla mnie najważniejsze jest że trytytki na kwadracie wyglądają kiepsko ;)
-
Dla mnie najważniejsze jest że trytytki na kwadracie wyglądają kiepsko ;)
Chyba, że się stosuje trytki do mocowania na profilach prostokątnych. Takie specjalnie cieniowane na miejscach zagięcia. Były kiedyś na znanym portalu aukcyjnym. Jak znajdę to dam zdjęcia.
-
Heh..chyba nie znajdę tutaj nic z drugiej ręki...trzeba szukać gdzieś indziej
-
Boborli: Mariusz nie zbudował wiele tych trajek, więc raczej mało ich będzie na rynku wtórnym. Do tej pory znam tylko jedną która zmieniła właściciela.
-
Nic dziwnego, że za wiele nie sprzedał tych rowerów kolega z DEKERS , 2 razy pytałem się o cenę i ani razu nie otrzymałem odpowiedzi... Nie jestem wróżbitą, ale z takim podejściem daleko DEKERS nie zajedzie... W KMX bez łaski otrzymałem odpowiedz i już jedzie do mnie Tornado ;)
Pozdrawiam...
-
witam może coś takiego cie zainteresuje
http://allegro.pl/trojkolowiec-poziomy-matix-i4122367375.html
-
witam może coś takiego cie zainteresuje
http://allegro.pl/trojkolowiec-poziomy-matix-i4122367375.html
To Twojej produkcji?
-
witam
w tym roku uruchomiliśmy produkcje seryjną matixa
to jest model wejściowy
koło maja wprowadzam następny model, aluminiowy z napędem elektrycznym hybryda z odzyskiem energii
na wrzesień jest przygotowywany następny model, ale dopiero uda sie go pokazać na targach
-
To może się dogadamy, jeszcze mogę anulować KMXa, troche mnie przeraża brak zawiechy w nim...
Jaka waga rowerku?
Cena bez dodatków takich jak: bagażnik, sakwy, błotnik, oświetlenie?
Płatność paypalem, wysyłka do Włoch?
Właśnie myślę o silniku elektrycznym do takiego czegoś
-
witam
osobiście odradzam kupowanie ramy bez amortyzacji chyba ze pan szlifuje asfalty
to jakoś da się przetrwać .
większość firm przeszła już na ramy amortyzowane ,można trafić fajne konstrukcje , powód to mniejsza awaryjność ramy
i nie chodzi tu o wygodę klienta tylko o czystą ekonomie
jeśli chodzi o wysyłkę za granice to nie wiem czy się panu opłaca
nawet po częściowym złożeniu jest to dość duża paczka
wysyłaliśmy już do niemieć w opakowaniu twardym(sklejkowo metalowym ) to jest koło 40 kg
z ubezpieczeniem wyszło ponad 800 zl
-
Dziękuje za odpowiedz, wysłałem PW :)
-
koło maja wprowadzam następny model, aluminiowy z napędem elektrycznym hybryda z odzyskiem energii
Witam !
jeśli mógłbym coś zasugerować to proponuje zastosować koła el. bez odzysku energii
ten cały odzysk to jedna wielka pomyłka i niepotrzebne opory w czasie jazdy
-
wielka racja właśnie testuje napęd z odzyskiem wielka kicha 1-2% odzysku a koszty wysokie za bajerki ;)
co prawda producent zapewnia inaczej ale ,lekcje trzeba odrobić samemu :)
szczęście polega na tym ze dostaliśmy kilka różnych modeli silników do testów
ciekawy jestem ile przeciętny rowerzysta chciałby włożyć kasy w silnik w swojej maszynie ??
-
koło z silnikiem bezszczotkowy w piaście + sterownik + manetki itp
wyprodukowany przez małych braci i sprowadzony do polski to wydatek od 500 do 800 zł
oczywiście bez baterii
-
Czyli raczej nie opłacalny wydatek jeśli tak jak pisał AGA sprawność to około 2%. :P
-
Sprawność te silniczki mają od 75 do 80 %
według zapewnień producenta :-)
-
Czyli raczej nie opłacalny wydatek jeśli tak jak pisał AGA sprawność to około 2%. :P
Dla odzysku, nie dla silnika.
-
koło z silnikiem bezszczotkowy w piaście + sterownik + manetki itp
wyprodukowany przez małych braci i sprowadzony do polski to wydatek od 500 do 800 zł
oczywiście bez baterii
gdzie można kupić takie zestawy i jakiej mocy jest silnik
masz może jakieś foty ,warto by przeanalizować zakup przy tych kosztach
-
ten zestaw kupiłem koledze
http://allegro.pl/silnik-elektryczny-do-roweru-na-tylne-kolo-36v-500-i4186951002.html (http://allegro.pl/silnik-elektryczny-do-roweru-na-tylne-kolo-36v-500-i4186951002.html)
w moim rowerze jest identyczne koło, ale ja kupiłem rok wcześniej za 650 zł
jedyne co musiałem zmienić to szprychy na 3 mm
do tej pory przejechałem 4685 km i wszystko działa bez problemów
Oczywiście Tobie AGA, jeśli zajmujesz się rowerami zawodowo opłaca się zamówić zestawy w chinach
http://www.alibaba.com/showroom/motor-36v-500w.html (http://www.alibaba.com/showroom/motor-36v-500w.html)
szukaj silników bezoporowych , bez odzysku energii
-
dokładnie o tym myślę żeby brać bezpośrednio
ale muszę się zorientować jakie wymagania maja klienci
i jaka jest żywotność oraz jakość rożnych konstrukcji
-
klienci z reguły nie wiedzą co chcą
albo mają mylne wyobrażenia choćby o tym odzysku energii
i tu jest zadanie dla sprzedawcy by wybrać optymalne rozwiązanie
druga sprawa, że wszystkich nie zadowolisz
co do jakości to wszystko jest produkowane w chinach
czyli jest to produkt wysokiej klasy importowany ;D
ale z doświadczenia mogę stwierdzić, iż rolę spełnia
-
Drake z aukcji wynika że to BLDC TDM-1W1R znany tez jako 500W Trotter. Skrobnij może trochę wrażeń z użytkowania w nowym temacie, prędkości, zasięg, jakość wykonania etc. Ja w weekend postaram się wrzucić opis mojego mid drive.
-
Temat do zamknięcia.