Masz racje Szogun, w tym rowerze tilting jest tak rozwiazany, ze przy pochylaniu zmienia sie odleglosc kol wzgledem siebie - po prostu rozjezdzaja sie. Wybralbym prostsze rozwiazanie, ktore przy okazji nie zameczy zawieszenia przy pochylaniu bez predkosci, a mozliwe, ze dziala sprawniej w ogole. I chociaz bez amortyzacji, to powielilbym wlasnie takie rozwiazanie, pracujace w ukladzie rownolegloboku umieszczonym z tylu. Wedlug mnie to pierwsza Delta, ktora oplaca sie budowac do scigania...wzglednie prosta i tania, a juz w pelni leanujaca konstrukcja, uklad sterowania niesprzezony z pochylaniem, spory potencjal odchudzania. Sa juz nawet w sprzedazy zestawy "Leaning/Tilting Kit" dla dwukolowych rowerow poziomych z napedem i sterowaniem przedniego kola...wystarczy uciac caly tyl ;)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/gj634_4307555953_956f7f69ea_b.jpg)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/xf90_black-max-indy-09.jpg)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/id719_4267447336_eb1c8e08b7.jpg)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/sq319_DEnnis.jpeg)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/wj544_DSCF6032.jpg)
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/dz464_2480.jpg)