Czesc Luckman
Jak pewnie wiesz pochylanie jest extra zwlaszcza w zakretach, mozesz je ciasniej i szybciej pokonywac, ale to tez swoje wazy i przy nizszych predkosciach czy tym bardziej postoju nie ma ustandaryzowanego rozwiazania zapobiegajacemu przechylowi, ktory dazy do wywrotki. Sa elektroniczne, ale swoje kosztuja i znowu waza. Ludzie przerabiaja hamulce tarczowe na takie blokady albo montuja druga wajche, ale na ile to pewne rozwiazanie, to wiedza ci co sie przejechali. W velo zazwyczaj jestes juz na tyle nisko, ze ze skrecaniem jest conajmniej dobrze, no i sa plany/szkice budowy, a ludzie w wiekszosci wola skopiowac rozwiazanie objezdzone. W kwestii kolek straty na tych mniejszych sa minimalne, a waga nizsza i wiecej przestrzeni wewnatrz. Bardzo lubie leanujace trajki i ich zalety, a kolejna jest taka, ze mozna wyzej umiejscowic fotel i wcale niekoniecznie kosztem aerodynamiki. Luckman, jak masz jakies foty swoich starych poziomow i obecnie budowanej trzykolowki, to wiesz co robic ;) Pozdrawiam
(http://img31.otofotki.pl/obrazki/iu266_LeanujaceVelo.jpg)