forum.poziome.pl
Rowery poziome - forum dyskusyjne => Galerie => Wątek zaczęty przez: tomek70 w Września 26, 2012, 08:08:49 pm
-
http://www.youtube.com/watch?v=8W3uOAYPnA8&NR=1&feature=endscreen
-
:o
I low, i high.....
-
Wypas! Wszystko w jednym :)
Nie dość, że zmienna geometria (low-racer, high-racer ze zmianą kąta fotelika), to jeszcze podwójny napęd!
Człowieka znalazłem (Mark Chillery, British Human Power), ciekawe czy się odezwie na maila zaczepnego..
-
Kumam jak to wszystko zrobił ale skąd ten siłownik? Nie mam pojęcia na pewno nie z krzesła. Ideał jedziemy pod górke siedzenie ustawia sie bardziej pionowo ze z górki na maxi aerodynamika leżymy, super.
-
Tak sobie myślę, że jak my sami sobie robimy rowery - wróć (!) - poziomki, to inni mogą pójść jeszcze jeden krok dalej i sami sobie robią siłowniki! :)
I za ciosem. Jak taki siłownik można by sprokurować? Tzn konstrukcja, zasada działania, materiały?
-
" Ten film wideo został usunięty przez użytkownika.
Przepraszamy za usterki."
Ma ktoś mirrora?
-
Myślałem, że gostek się przestraszył zainteresowania.. Ale on po prostu remasteruje i ponownie umieszcza..
http://www.youtube.com/watch?v=zOG0rtr4L60 (http://www.youtube.com/watch?v=zOG0rtr4L60)
Gostek dodał audio marketingowe, poprzedni link był niemy. Jakby co, to mam na dysku (ten niemy, v3 z "dudniącym audio" i v4 z linku :) ).
-
Bardzo fajny patent, praktycznie eliminuje największe wady lowracera: bezpieczeństwo w mieście (w końcu nas widać i my widzimy) i pozwala uniknąć fontann spod kół samochodów kiedy pada.
-
.. a i pod górkę wjechać znacznie prościej (cała krew nie odpływa z nóg, a w razie "W" można sobie domachać rękoma (substytut jazdy na stojąco w pionowym?) I tylko szkoda, że napęd typu ZOX.. Bo pod ostrą górkę i tak zawsze się wchodzi :(
A co do fontanny.. to u mnie własne przednie koło dba o nawilżenie spodenek. Tu można powiedzieć efekt został zminimalizowany :)
-
Gostek odpowiedział :)
Najważniejsze co gostek napisał, to stronę, na której "na dniach" (a na pewno przed końcem roku) ma się pojawić filmik dokumentujący szczegóły.
www.cyclingfuture.com (http://www.cyclingfuture.com)
Jeszcze takie drobnostki, że kręcenie do tyłu powoduje (poprzez linkę) ściągnięcie amortyzatora (a konstrukcja jest opatentowana). Nic w temacie "przypadkowego" podnoszenia. Więc czekamy.